annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 01-11-21 22h01

Antwoorden: 4 antwoorden

Edeme
Rekruut scout

Decoder loopt vast

Het is nu geruime tijd dat mijn decoder vast loopt en opnames in geblokt worden vertoond, support dienst registreert het issue en moet 2 werkdagen wachten voor men mij terug belt om dieper te analyseren. Kan men niet gewoon de decoder omwisselen, internet, tv is allemaal goed, het is de decoder, wat is hier nu zo moeilijk. Waarom kan men in een Orange shop dit niet omruilen

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Edeme  goedemorgen,

doe je de reset zoals het hoort?

Kijk hier eens hoe je dat doen kan. Klik op de blauwe hier.

Neem anders eens contact op via FB-Messenger: 

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Deze krijg je ook nog:

 

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Edeme  

Jammer maar helaas in een shop zijn er geen decoders en kan je die daar niet in omruilen. We hebben dat gevraagd dit mogelijk te maken maar Orange wil dit dus niet doen.

Waarschijnlijk gaan ze op afstand bekijken wat er mis kan zijn. Dus jou probleem ligt bij de technische dienst en gaan ze het bekijken. Als het niet opgelost kan worden op afstand dan zullen ze een technieker sturen voor het omruilen van de decoder. Dat is de enige mogelijkheid die Orange bied voor de omruiling van de decoders. 

Wat je zelf eens kan proberen is een complete reset te doen van de decoder dus eentje waarmee je opnames ook verdwijnen. ( je decoder dus naar de fabrieksinstellingen zetten ). Wees er wel van bewust dat je dus je opnames kwijt bent en dat het niet de oplossing hoeft te zijn. Het kan ook zijn dat je harde schijf gewoon een defect heeft waardoor dit probleem er is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Edeme
Rekruut scout

Ik reset alle dagen 2 keer en het wordt erger opstarten is nu 15 min. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Edeme  

Dan vermoed ik zelf dat je harde schijf defect is en dat ze gaan proberen op afstand er nog iets aan te doen. Maar uiteindelijk zal het een technieker worden als dit niet de oplossing is en die komt dan je decoder vervangen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen