Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-22 16h27
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Bij het bestellen van een nieuw Love Pack is er de mogelijkheid om een Chromecast te bestellen voor 20€ i.p.v. 39€. Weet iemand of dit al de nieuwe versie is (met afstandbediening)?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben het gaan vragen in een Orange-winkel.
Volgens de verkoper zou het gaan om de oude Chromecast.
Spijtig!
@Trickie goedenavond,
je praat in mijn ogen over 2 dingen als het de oude is decoder dan ga ik er géén nemen!
De oude Chromecast enz ..............................
Ga hier maar eens lezen als je zin hebt?
Succes.
@JosetteIk heb geen flauw idee wat je wil zeggen...
Ik zou graag een Chromecast HD hebben die nu verkocht wordt door Google voor 39,99€. Zie hier: https://store.google.com/config/chromecast_google_tv?hl=nl
Dat is de nieuwste versie met Google TV en met afstandbediening. Op de site van Orange staat dat je de Chromecast kunt kopen voor 20€ i.p.v. 39,99€. Als dat die nieuwe is dan ga ik hem zeker bestellen. Als het de oude is (zoals Gregory denkt) dan moet ik hem niet hebben (want die heb ik al).
De link waar je naar verwijst gaat over de 4K versie. Die heeft een hogere resolutie, heeft iets meer geheugen en kost 69,99€. En die moet ik dus ook niet hebben.
De vraag blijft dus: Welke versie levert Orange voor 20€???
Denk toch dat Orange de oude heeft, @Trickie
Orange : Google Chromecast | Orange België
Via de google store Chromecast met (Google TV)
(1) de afbeelding van Orange toont geen afstandsbediening
(2) Afmetingen
Orange: Apparaat: 51,9 x 51,9 x 13,80 mm (exclusief kabels of accessoires)
Google : Lengte: 16,2 cm · Breedte: 6,1 cm · Hoogte: 1,25 cm
(3) Gewicht
Orange : 40 g
Google: 55 g
(4) en (5) vergelijk de resolutie en draadloos even
@Trickie goedemorgen,
jij praat nog over de oude, waarbij je altijd een GSM
of ander toestel nodig hebt om te casten.
Degene waarover ik geschreven heb is die met een afstandsbediening.
@Josette Nee hoor, ik praat wel degelijk over de nieuwe, met afstandbediening en Google TV (dus geen GSM of ander toestel nodig). De HD-versie is nu te krijgen voor 39,99 in de Google store. Die waar jij over praat is de 4K-versie.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |