annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Chromecast

Topic gestart op: 07-09-22 15h10

Antwoorden: 3 antwoorden

gaell
Aspirant verkenner

Chromecast

OPGELOST

Hallo,

Ik ben net lid van orange en heb dus nog geen rekening ontvangen. Ik heb internet van Orange, maar geen gsm-nummer.

Nu wil ik de Chromecast voor €20 ipv €39 bestellen. Ik kan niet bellen naar het 5000 nummer en ik kan nog niet inloggen op de klantendienst van orange omdat ik bepaalde gegevens nog niet heb die op de eerste factuur gaan staan. 

Hoe kan ik deze toch bestellen ( ik weet niet tot hoelang de actie nog zal duren) 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mattie
Aspirant genezer

Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, gsm van het werk, en alleen orange voor TV en internet.

Even met de klantendienst gebeld, een login aangemaakt op de klantenzone, en zo de chromecast besteld.  Niet als nieuwe klant want ik was al een goede 2 jaar klant.

Als het abonnement op jou naam geregistreerd staat, kan je ook proberen in te loggen met IT's me.  Dan geraak je er zo op, indien niet, toch even de klantendienst contacteren (02 745 95 00)

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Mattie
Aspirant genezer

Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, gsm van het werk, en alleen orange voor TV en internet.

Even met de klantendienst gebeld, een login aangemaakt op de klantenzone, en zo de chromecast besteld.  Niet als nieuwe klant want ik was al een goede 2 jaar klant.

Als het abonnement op jou naam geregistreerd staat, kan je ook proberen in te loggen met IT's me.  Dan geraak je er zo op, indien niet, toch even de klantendienst contacteren (02 745 95 00)

 

Josette
Wijze
Wijze

@gaell  goedenavond,

als ik je een tip geven mag?

Ga hier eens lezen als je wil.

Klik op de blauwe hier.

Dan ben je beter af met deze, wel iets duurder maar dan heb je géén extra

toestel nodig om te streamen. 

 

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Wanneer ik op de website even nakijk staat daar te lezen dat je als nieuwe klant die chromecast meteen had kunnen bijbestellen.  Maar ook als bestaande klant kan het, dan bestel je hem via je klantenzone.

Jij zweeft nu ergens tussen beide. Je bent al wel klant maar hebt nog geen klantenzone waar je aan kan ...

Nu ja, wel opletten: die promo is enkel geldig wanneer je Love klant  of Home Internet klant bent geworden. Ik veronderstel dat de tweede optie uw geval is ...

Ik zou dus zeggen: wacht af tot je kunt inloggen op uw klantenzone of spring eens binnen in een Orange shop.

chromecast orange.JPG

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen