Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-09-22 15h10
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik ben net lid van orange en heb dus nog geen rekening ontvangen. Ik heb internet van Orange, maar geen gsm-nummer.
Nu wil ik de Chromecast voor €20 ipv €39 bestellen. Ik kan niet bellen naar het 5000 nummer en ik kan nog niet inloggen op de klantendienst van orange omdat ik bepaalde gegevens nog niet heb die op de eerste factuur gaan staan.
Hoe kan ik deze toch bestellen ( ik weet niet tot hoelang de actie nog zal duren)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, gsm van het werk, en alleen orange voor TV en internet.
Even met de klantendienst gebeld, een login aangemaakt op de klantenzone, en zo de chromecast besteld. Niet als nieuwe klant want ik was al een goede 2 jaar klant.
Als het abonnement op jou naam geregistreerd staat, kan je ook proberen in te loggen met IT's me. Dan geraak je er zo op, indien niet, toch even de klantendienst contacteren (02 745 95 00)
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, gsm van het werk, en alleen orange voor TV en internet.
Even met de klantendienst gebeld, een login aangemaakt op de klantenzone, en zo de chromecast besteld. Niet als nieuwe klant want ik was al een goede 2 jaar klant.
Als het abonnement op jou naam geregistreerd staat, kan je ook proberen in te loggen met IT's me. Dan geraak je er zo op, indien niet, toch even de klantendienst contacteren (02 745 95 00)
@gaell goedenavond,
als ik je een tip geven mag?
Ga hier eens lezen als je wil.
Klik op de blauwe hier.
Dan ben je beter af met deze, wel iets duurder maar dan heb je géén extra
toestel nodig om te streamen.
Wanneer ik op de website even nakijk staat daar te lezen dat je als nieuwe klant die chromecast meteen had kunnen bijbestellen. Maar ook als bestaande klant kan het, dan bestel je hem via je klantenzone.
Jij zweeft nu ergens tussen beide. Je bent al wel klant maar hebt nog geen klantenzone waar je aan kan ...
Nu ja, wel opletten: die promo is enkel geldig wanneer je Love klant of Home Internet klant bent geworden. Ik veronderstel dat de tweede optie uw geval is ...
Ik zou dus zeggen: wacht af tot je kunt inloggen op uw klantenzone of spring eens binnen in een Orange shop.