annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Code ouderlijk toezicht

Topic gestart op: 07-09-22 22h00

Antwoorden: 13 antwoorden

Michael1975
Aspirant verkenner

Code ouderlijk toezicht

Ik heb orange momenteel nog geen 2maanden en ik ben het al kotsbeu.

Of ik heb geen geluid of als ik zenders wil ontgrendelen met de code ouderlijk toezicht werkt dit voor geen meter want ik kan mijn code gewoon niet intikken als ik op ok druk.

Regelrechte schande,ook al ben ik klant met 3mobiele nrs + tv en internet!!

Lekker veel betalen ja,maar deftige producten krijgen???

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Josette
Wijze
Wijze

@Michael1975  goedemorgen,

het kan ook aan jezelf liggen hé. Moet je niet zo over uitvliegen.

Je kan naar het nr 5000 telefoneren of .....

Neem eens contact op via 

FB-Messenger

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Wie weet staat er ergens iets fout of heb je de de decoder niet

goed ingesteld!

Dat kan je hier lezen gaan klik op de blauwe hier.

En deze moet je zeker ook eens lezen klik op de blauwe deze aub.

Succes.

Welkom.png

 

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Michael1975
Aspirant verkenner

Eerst en vooral wil ik niet gemuilkorfd worden door iemand.

2.ik betaal genoeg geld om degelijk materiaal te krijgen.

Ten 3e heb ik mijn 2 decoders zelf niet ingesteld maar een technieker van orange dan zou alles toch degelijk moeten ingesteld zijn of niet?

Ten 4e hoef ik helemaal niemand te bellen,nogmaals ik betaal genoeg geld om mij te kunnen ontspannen als ik mijn tv opzet en niet om mij druk te maken omdat het niet werk naar behoren.

Als ik maandelijks een factuur moet betalen van 130+ denk ik dat het mijn recht is om ongenoegen te zijn 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Michael1975 dan bel je toch gewoon niemand.

Fijne avond.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Gregory
Wijze
Wijze

Je zult met Orange contact moeten nemen @Michael1975 

Wij zijn hier allemaal klanten en hebben niet veel aan gespierde taal

Leden met de meeste pluimen