Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-09-22 22h00
Antwoorden: 13 antwoorden
Ik heb orange momenteel nog geen 2maanden en ik ben het al kotsbeu.
Of ik heb geen geluid of als ik zenders wil ontgrendelen met de code ouderlijk toezicht werkt dit voor geen meter want ik kan mijn code gewoon niet intikken als ik op ok druk.
Regelrechte schande,ook al ben ik klant met 3mobiele nrs + tv en internet!!
Lekker veel betalen ja,maar deftige producten krijgen???
@Michael1975 goedemorgen,
het kan ook aan jezelf liggen hé. Moet je niet zo over uitvliegen.
Je kan naar het nr 5000 telefoneren of .....
Neem eens contact op via
FB-Messenger
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Wie weet staat er ergens iets fout of heb je de de decoder niet
goed ingesteld!
Dat kan je hier lezen gaan klik op de blauwe hier.
En deze moet je zeker ook eens lezen klik op de blauwe deze aub.
Succes.
Eerst en vooral wil ik niet gemuilkorfd worden door iemand.
2.ik betaal genoeg geld om degelijk materiaal te krijgen.
Ten 3e heb ik mijn 2 decoders zelf niet ingesteld maar een technieker van orange dan zou alles toch degelijk moeten ingesteld zijn of niet?
Ten 4e hoef ik helemaal niemand te bellen,nogmaals ik betaal genoeg geld om mij te kunnen ontspannen als ik mijn tv opzet en niet om mij druk te maken omdat het niet werk naar behoren.
Als ik maandelijks een factuur moet betalen van 130+ denk ik dat het mijn recht is om ongenoegen te zijn
@Michael1975 dan bel je toch gewoon niemand.
Fijne avond.
Je zult met Orange contact moeten nemen @Michael1975
Wij zijn hier allemaal klanten en hebben niet veel aan gespierde taal