Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-11-21 23h59
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik hoop echt dat deze vraag nog niet is gesteld, ik heb de hele avond zitten zoeken hier op het forum en online en vele soort gelijke problemen gevonden maar niet echt concreet wat het probleem bij mij is.
ik neem al een hele poos 2 programma’s na elkaar op, op dezelfde zender, wekenlang nooit een probleem geweest en nu sinds vorige week neemt het eerste programma niet meer op. Vandaag sprong er even een conflict open en was even plots weg dan het erop kwam. Ik heb zitten zoeken op de decoder of ik ergens iets terug vind van conflicten…. Nee dus! Dan ben ik in mijn tv gids gaan bladeren of er toevallig op hetzelfde moment ergens anders iets begint maar ook niet! Wel latere opnames die dag waarvan alles opneemt.
Kan er aub iemand mij de juiste weg ophelpen? Dank bij voorbaat
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@MelissaD goedemorgen,
het kan ooit gebeuren die conflicten, door aanpassing van de zenders aan de gids.
Altijd aangewezen om alles goed na te kijken. Moest het niet gelukt zijn.
Kan je dit eens proberen, klik op de blauwe dit.
Succes.
@MelissaD heel graag gedaan jij bedankt om te antwoorden, daarvoor zijn we hier hé
om mensen te helpen. Kan zijn dat je het nog eens nodig hebt.
Maar dan weet je hoe dat te doen, hahahaha.
Anders even opschrijven vind je dat sneller terug.
Is dan alles weg? Want er staan nog wel wat dingen op die ik moet zien
@MelissaD schreef:
Is dan alles weg? Want er staan nog wel wat dingen op die ik moet zien
Dat kan ik u niet zeggen vermits ik zelf zo geen decoder heb. Kijk eens in de settings of je ergens een keuze menu hebt ivm het resetten. Wellicht kan je kiezen tussen compleet resetten of resetten met behoud van opnames. Kies in dat geval voor het laatste.
Maar ik herhaal, ik ken dat toestel niet aangezien ik het zelf niet heb. Het is dus best mogelijk dat je die setting niet gaat vinden op uw toestel.