annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Conflicten bij opnames niet terug te vinden en opnames nemen plots niet meer op

Topic gestart op: 17-11-21 23h59

Antwoorden: 8 antwoorden

MelissaD
Gewaardeerd verkenner

Conflicten bij opnames niet terug te vinden en opnames nemen plots niet meer op

OPGELOST

Ik hoop echt dat deze vraag nog niet is gesteld, ik heb de hele avond zitten zoeken hier op het forum en online en vele soort gelijke problemen gevonden maar niet echt concreet  wat het probleem bij mij is. 
ik neem al een hele poos 2 programma’s na elkaar op, op dezelfde zender, wekenlang nooit een probleem geweest en nu sinds vorige week neemt het eerste programma niet meer op. Vandaag sprong er even een conflict open en was even plots weg dan het erop kwam. Ik heb zitten zoeken op de decoder of ik ergens iets terug vind van conflicten…. Nee dus! Dan ben ik in mijn tv gids gaan bladeren of er toevallig op hetzelfde moment ergens anders iets begint maar ook niet! Wel latere opnames die dag waarvan alles opneemt. 
Kan er aub iemand mij de juiste weg ophelpen? Dank bij voorbaat 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@MelissaD  goedemorgen,

het kan ooit gebeuren die conflicten, door aanpassing van de zenders aan de gids.

Altijd aangewezen om alles goed na te kijken. Moest het niet gelukt zijn.

Kan je dit eens proberen, klik op de blauwe dit.

Succes.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Josette
Wijze
Wijze

@MelissaD  goedemorgen,

het kan ooit gebeuren die conflicten, door aanpassing van de zenders aan de gids.

Altijd aangewezen om alles goed na te kijken. Moest het niet gelukt zijn.

Kan je dit eens proberen, klik op de blauwe dit.

Succes.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
MelissaD
Gewaardeerd verkenner

Oké ik ga dit straks eens testen alvast bedankt voor uw antwoord! 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@MelissaD  en gelukt of ben ik te snel? 

MelissaD
Gewaardeerd verkenner

Het is tot hiertoe idd gelukt! De opname is doorgegaan , hopelijk blijft het nu zo! Bedankt voor alles! Ik wou al vroeger sturen maar geraakte maar niet ingelogd … 

enorm bedankt om te helpen! 
groetjes Melissa 

Leden met de meeste pluimen