Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-08-22 17h23
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@tribe : kan iemand me de persoonlijke contactgegevens van één van de afdelingsverantwoordelijken bezorgen? Ik word momenteel van kastje naar de muur gestuurd en telkens beloofd men om me terug te bellen of te conteren maar....... juist gebeurt er niks meer.Absoluut klantonvriendelijk!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Alexmagda goedemorgen, als je de mensen hun naam ook met een @gebruikt
dan zien we eerder je vragen, dank U.
Spijtig dat te lezen normaal werken ze via Messenger zeer goed!
IVM TV- app. Verwijder de app zoals het hoort, start je toestel volledig opnieuw op,
download opnieuw de app en probeer het dan nog een keertje.
Heb je deze tips al eens gelezen?
En deze:
Klik op de blauwe deze.
Succes.
@Totem : zie info topic.Kan je me verder helpen aub?
@Alexmagda goedenavond,
ook wij kunnen je daar niet mee helpen hoor, we zijn ook gewone klantjes.
Maar probeer deze eens?
Via FB- Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Je beschrijft wel niets over je probleem?
Succes.
blijkbaar heb ik me vergist en moet het @Totem zijn.
Is die die van Orange?
Dag Josette,
ik ben via messenger in contact en ze beolven me dan om ofwel te bellen ofwel dag nadien terug te contacteren maar dan is er geen teken van leven meer....
Ik dacht dat @tribe iemand van Orange was..... discussie nu gaat over nieuwe decoder/onderschriften BBC First en TV-app op laptop. Telkens spreken de mensen de anderen tegen en krijg ik andere info.Als ik dan aandring dan corrigeren ze weer en gaan ze nakijken maar .....spijtig we kunnen niet in het systeem. Om radeloos van te worden en absoluut klantonvriendelijk.