annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contactgegevens verantwoordelijke klantenservice of commerciële afdeling

Topic gestart op: 04-08-22 17h23

Antwoorden: 5 antwoorden

Alexmagda
Ervaren verkenner

Contactgegevens verantwoordelijke klantenservice of commerciële afdeling

OPGELOST

@tribe : kan iemand me de persoonlijke contactgegevens van één van de afdelingsverantwoordelijken bezorgen? Ik word momenteel van kastje naar de muur gestuurd en telkens beloofd men om me terug te bellen of te conteren maar....... juist gebeurt er niks meer.Absoluut klantonvriendelijk!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Alexmagda goedemorgen, als je de mensen hun naam ook met een @gebruikt

dan zien we eerder je vragen, dank U.

Spijtig dat te lezen normaal werken ze via Messenger zeer goed!

IVM  TV- app. Verwijder de app zoals het hoort, start je toestel volledig opnieuw op,

download opnieuw de app en probeer het dan nog een keertje. 

Heb je deze tips al eens gelezen?

En deze

Klik op de blauwe deze.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Alexmagda
Ervaren verkenner

@Totem : zie info topic.Kan je me verder helpen aub?

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Alexmagda  goedenavond,

ook wij kunnen je daar niet mee helpen hoor, we zijn ook gewone klantjes.

Maar probeer deze eens?

Via FB- Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Je beschrijft wel niets over je probleem?

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Alexmagda
Ervaren verkenner

blijkbaar heb ik me vergist en moet het @Totem zijn.

Is die die van Orange?

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

Dag Josette,

ik ben via messenger in contact en ze beolven me dan om ofwel te bellen ofwel dag nadien terug te contacteren maar dan is er geen teken van leven meer....

Ik dacht dat @tribe  iemand van Orange was..... discussie nu gaat over nieuwe decoder/onderschriften BBC First en TV-app op laptop. Telkens spreken de mensen de anderen tegen en krijg ik andere info.Als ik dan aandring dan corrigeren ze weer en gaan ze nakijken maar .....spijtig we kunnen niet in het systeem. Om radeloos van te worden en absoluut klantonvriendelijk.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen