annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

D101 foutmelding op TV

Topic gestart op: 06-10-20 17h17

Antwoorden: 13 antwoorden

BN
Gewaardeerd verkenner

D101 foutmelding op TV

Ik ben het beu

Laatste maanden regelmatig wifi die wegviel

Extra decoder teruggestuurd, maar nog op factuur....paar keer moeten bellen....ene zegt het ene maar gebeurt dan niet.... opnieuw bellen dan weer

Sinds zondag geen tv opeens. Zenders geven D101 gecodeerd. Gebeld smorgens na 15 min nog steeds geen contact....na bericht ook niet terugbellen. Savonds teruggebeld...vriendelijke kerel aan de lijn ....we geven het door en laten u morgen terugbellen.

Dag erna niets gehoord, bel net terug en zegt die ...ze hebben tot 5 dagen om u terug te bellen en vraag me af hoe het zit met de kosten, want kan wel blijven betalen

Oh dan moet u bij die dienst zijn.....maaaaaaarr 'die dienst' ik bel toch met Orange....met technisch probleem...ik ben het beu met diee nest zulle

Altijd maar wachten, niemand kunnen bereiken of geen oplossing bieden....

Die legt gewoon af ggggrrrrrrr

Labels (2)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
BN
Gewaardeerd verkenner

Wij wachten nu al meer dan 2 weken - zonder tv
Gisteren nog eens gebeld, de juiste dienst ging ons binnen 24u contacteren..... niets
Vandaag weer gebeld....zelfde zever

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@BN 

Ik begrijp dat je daardoor een beetje gefrustreerd geraakt ..

Ik persoonlijk bel alleen als het niet anders kan, ik communiceer liefst en voornamelijk via messenger.

Je hoeft niet aan de lijn te wachten, je hebt steeds een spoor van wat er gezegd is en bij Orange hebben ze de tijd om te overleggen en een gefundeerd antwoord te geven.

En doorgaans is de respons vrij snel. Mijn persoonlijke ervaring natuurlijk.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Echt, hoe doet gij dat? Toen ik deze thread opende was er nog geen antwoord. Ik post mijn antwoord en hop, ineens staat dat van u daar al ... 🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

Ik wil hier even op reageren.

Niet iedereen heeft in deze digitale wereld, facebook of twitter. Men moet 'ns afstappen om te denken dat iedereen dat heeft of moet hebben.

Als men naar Orange belt, dan moet de service goed en correct zijn; geen loze beloftes. Als men iemand (de klant) aan de telefoon heeft, moet deze persoon geholpen worden en NIET met een kleutje in het riet, wandelen sturen.

De klant van Orange, betaalt Orange voor de diensten en daar hoort ook een goeie dienstverlening bij. En daar schiet men bij Orange te kort, alsof ze daar willen besparen door goedkoop te zijn. Helaas faalt Orange hier in... En Orange niet alleen!

patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  wij zijn ons heel goed ervan bewust dat niet iedereen dat gebruikt. Maar deze communicatie komt ook van Orange zelf uit en moedigt zelfs de klant aan om het op die manier te doen. 

Wij kunnen ook niet meer doen dat het door geven en wie dat niet heeft dan is dat erg vervelend. Ik heb in het verleden nog al eens gevraagd rechtstreeks aan Orange om een Whatsapp nummer te hebben of een email adres. Wij weten ook dat de klantendienst niet helemaal is wat het moet zijn. Maar als een klant al zegt ik heb al meerdere keren gebeld kan je niet zeggen bel nog maar eens en blijf frustrerend aan de lijn hangen. Voor de klant is dat niet fijn en is ook niet de bedoeling. 

Dat de klantendienst niet geheel goed is is ook al een paar keer aangehaald en dat weten wij ook. Maar wat doe in zo een situatie ? dan heb je geen keus als FB of Twitter. Heb je geen FB of Twitter en doet de klantendienst niet wat er van ze gevraagd wordt dan sta je letterlijk met je rug tegen de muur bij Orange. Want er is ook geen email adres waar je terecht kan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen