Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Opname van series.

Awel,

goedenavond ook ik ga hier eens een vraag stellen!

Wanneer word het in orde gebracht dat je de hele 

serie kan opnemen in en keer?

Dat was voorheen zo en nu is alles verdwenen. Waarom???????????????

Nu is het een opname  per keer en de rest moet je dan manueel doorvoeren.

Fijn is anders.

Hopelijk komt het in orde eer het nieuwe sezoen begint. 

Dank U.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

13 ANTWOORDEN 13
Highlighted
Gewaardeerde genezer

Ik heb dit ook ondervonden @Josette dat is idd wel lastig. Met al die nieuwe programma’s die mij interesseren moet ik alles manueel opnemen. Ik had mijn decoder al eens herstart, maar dat was geen oplossing. 

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

ja, @Josette 

Raar is dat sommige, niet allemaal,  die al geprogrammeerd stonden toch verder nieuwe afleveringen opnemen

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Gregory  ja inderdaad, ben benieuwd

of er iets aan gedaan wordt?

@Totem ben jij ervan op de hoogte wat er scheelt?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Totem  of @anderen niet thuis vandaag?  🤔  🙄

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze


@Josette  schreef:

Awel,

goedenavond ook ik ga hier eens een vraag stellen!

Wanneer word het in orde gebracht dat je de hele 

serie kan opnemen in en keer?

Dat was voorheen zo en nu is alles verdwenen. Waarom???????????????

Nu is het een opname  per keer en de rest moet je dan manueel doorvoeren.

Fijn is anders.

Hopelijk komt het in orde eer het nieuwe sezoen begint. 

Dank U.


Ugh @Josette,

Totem stelt de vraag aan de technische dienst en houdt je op de hoogte. Stuur zeker een rooksignaal als je geen nieuws hieromtrent krijgt.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Josette,

Totem heeft meer nieuws ! Er bestaat inderdaad en incident ivm serieopnames op VTM, Vitaya, Vijf HD. De technische dienst is op de hoogte hiervan en doet zijn best om dit zo rap mogelijk in orde te brengen.

Totem's groetjes,

Totem

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Oef @Totem  bedankt voor het antwoordje.

We zijn in blijde afwachting. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Totem  heeft het iets te maken met de nieuwe zenders van VTM,

VTM 2,3,4

die de vervangers worden van Vitaya, Caz enz?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze


@Josette  schreef:

@Totem  heeft het iets te maken met de nieuwe zenders van VTM,

VTM 2,3,4

die de vervangers worden van Vitaya, Caz enz?


Ugh @Josette,

Dit heeft niets te maken met de nieuwe van VTM 🙂

Totem's zonnegroeten !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen