annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

D101 foutmelding op TV

Topic gestart op: 06-10-20 17h17

Antwoorden: 13 antwoorden

BN
Gewaardeerd verkenner

D101 foutmelding op TV

Ik ben het beu

Laatste maanden regelmatig wifi die wegviel

Extra decoder teruggestuurd, maar nog op factuur....paar keer moeten bellen....ene zegt het ene maar gebeurt dan niet.... opnieuw bellen dan weer

Sinds zondag geen tv opeens. Zenders geven D101 gecodeerd. Gebeld smorgens na 15 min nog steeds geen contact....na bericht ook niet terugbellen. Savonds teruggebeld...vriendelijke kerel aan de lijn ....we geven het door en laten u morgen terugbellen.

Dag erna niets gehoord, bel net terug en zegt die ...ze hebben tot 5 dagen om u terug te bellen en vraag me af hoe het zit met de kosten, want kan wel blijven betalen

Oh dan moet u bij die dienst zijn.....maaaaaaarr 'die dienst' ik bel toch met Orange....met technisch probleem...ik ben het beu met diee nest zulle

Altijd maar wachten, niemand kunnen bereiken of geen oplossing bieden....

Die legt gewoon af ggggrrrrrrr

Labels (2)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Ter uwer info, ik heb ook geen FB. Ik heb messenger standalone, zowel op PC als op foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
BN
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor jullie begrip

Ik heb ook andere wegen zitten zoeken

Inderdaad heel triest dat er geen Whatsapp of mailadres is.....maar gewoon u van kasje naar de muur sturen is degoutant

Heb uiteindelijk via Messenger inderdaad een veel vriendelijker contact gehad dan via foon

En dat heeft ook mijn voorkeur in het algemeen, maar alst dringend is denk ik dat ik moet bellen 😉

Hopelijk laten ze ook inderdaad van zich horen die achterliggende dienst, want nu geen tv en mis ik dus ook al men programma's maar ben wel aant betalen

 

patrick2
Wijze
Wijze

@BN  je kan altijd eens vragen of er een bepaalde geste is die je kan krijgen. Of je die krijgt weet ik niet daar oordeel ik niet over maar vragen kan geen kwaad toch.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@BN  het is niet fijn als je geen ondersteuning krijgt van de dienst waar je naar toe belt want die mensen zijn daar tenslotte voor. Wat je wel kan doen is eens vragen via Facebook of Twitter en daar je dossier nummer opgeven. Misschien kunnen zij je wel al een antwoord geven. Ik kan niet zeggen of het ook meteen gaat zijn maar je kan het proberen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen