annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dan toch een nieuwe tv-box?

Topic gestart op: 09-12-21 20h43

Antwoorden: 29 antwoorden

Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Dan toch een nieuwe tv-box?

Een opmerkelijke zin in het nieuwsbericht over de lancering van de VRT NU TV app.

"Bij Orange zal de tv-app in januari verschijnen. "We zijn erg blij dat we VRT NU kunnen integreren in onze nieuwe generatie tv-boxen."

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12/09/vrt-nu-tv-app-gelanceerd/

De vraag is wanneer reeds bestaande klanten hun decoder kunnen omruilen tegen deze nieuwe tv-box.

Labels (1)
29 ANTWOORDEN 29
Herihor
Leidende verkenner

Toch geen probleem: als je van Android houdt, een Chromecast installeren, wie in het Apple universum zit: een Apple TV en meteen heb je alle smart TV applicaties voor niet zo’n grote investering!

0 pluimen
Thomas_D_W
Veteraan verkenner

De Orange app is niet beschikbaar voor android tv, (chromecast) google tv en Apple tv.

Voor één app (orange) mijn gsm bij de hand houden terwijl Netflix en Disney wel werken met bovenstaande oplossingen is niet gebruiksvriendelijk.

 

 

0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Klopt, maar als je VrtNu en VTMGo op de Apple TV installeert (en die werken prima), dan heb al heel wat Vlaamse kanalen (maar niet alle), hangt ervan af waar je het meest naar kijkt. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Thomas_D_W 

IK zie dat @td4500 hier een  box  aanraadt Re: Iptv - Page 2 - Tribe (orange.be)

ipv een app op je TV 

Zo duur zijn ze niet Box IPTV MAG 420 ᐈ Décodeurs TV 4K à vendre en ligne sur e-shop (switchonshop.com)

 

0 pluimen
Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Bedankt voor de suggesties maar ik heb reeds een chromecast google tv.

Er zijn verschillende oplossingen en mijn behoefte is niet hetzelfde als dat van een andere klant.

De reden waarom ik nog niet overschakel naar Orange tv Lite is omwille dat het nog niet beschikbaar is google tv.

Opnemen is een voorwaarde en anderzijds is tv kijken via de smartphone niet mijn ding.

Momenteel is de decoder voor mij de beste oplossing wat betreft regulier tv kijken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen