annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dan toch een nieuwe tv-box?

Topic gestart op: 09-12-21 20h43

Antwoorden: 29 antwoorden

Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Dan toch een nieuwe tv-box?

Een opmerkelijke zin in het nieuwsbericht over de lancering van de VRT NU TV app.

"Bij Orange zal de tv-app in januari verschijnen. "We zijn erg blij dat we VRT NU kunnen integreren in onze nieuwe generatie tv-boxen."

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12/09/vrt-nu-tv-app-gelanceerd/

De vraag is wanneer reeds bestaande klanten hun decoder kunnen omruilen tegen deze nieuwe tv-box.

Labels (1)
29 ANTWOORDEN 29
Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Een gerucht is het niet. Het is Orange zelf die het meedeelt aan de journalist.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Wait and see @Thomas_D_W 

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Ook gelezen en heb ook nieuwe hoop 🙂

En die NL zenders, wie kijkt daar naar?
Toevoeging van extra zenders wilt wss ook zeggen stijging van de prijzen dus nee bedankt

ambiorix1
Ervaren verkenner

Ik vind dit eerlijk gezegd vreemd dat je durft zeggen dat de prijzen mee stijgen. Ik denk dat dit een logische verklaring is,  alles word ook duurder niet enkel die paar zenders maar er zijn ook nog steeds mensen die de boel draaiende houden die moeten betaald worden, zij die in winkels staan materiaal dat moet aan gekocht worden en misschien zeldzaam word omdat het uit Rusland moet komen en misschien nog andere zaken. En niet te vergeten Proximus is dan wel de duurste operator en zijn zelfs 2 maal na elkaar op geslagen terwijl bij Telenet 1 maal en de 2 de duurste is.

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

Allemaal goed en wel maar waar blijven de Nederlandse tv zenders?? RTL4-RTL5-SBS6-NET5-VERONICA-SBS9-ZIGGO SPORT....??  Gelukkig heb ik een abonnement kunnen bekomen bij Canal Digitaal voor deze zenders te ontvangen via satelliet

Leden met de meeste pluimen