annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dan toch een nieuwe tv-box?

Topic gestart op: 09-12-21 20h43

Antwoorden: 29 antwoorden

Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Dan toch een nieuwe tv-box?

Een opmerkelijke zin in het nieuwsbericht over de lancering van de VRT NU TV app.

"Bij Orange zal de tv-app in januari verschijnen. "We zijn erg blij dat we VRT NU kunnen integreren in onze nieuwe generatie tv-boxen."

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12/09/vrt-nu-tv-app-gelanceerd/

De vraag is wanneer reeds bestaande klanten hun decoder kunnen omruilen tegen deze nieuwe tv-box.

Labels (1)
29 ANTWOORDEN 29
zierbeek
Gewaardeerd verkenner

Ik heb net even contact gehad met de klantendienst over hoe de uitrol verloopt.

Als bestaande klant dien je 49€ te betalen alvorens je de nieuwe decoder mag bemachtigen.

Bestaande klanten in de kou, zoals gewoonlijk? 

0 pluimen
Ericske
Aspirant verkenner

Waarom moeten bestaande klanten weer extra gaan betalen voor die box, waarom kunnen wij die niet gewoon ruilen, snappen wie het snappen kan, een bestaande klant is na een tijd precies een nummer ipv een klant

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je betaalt niet voor de box @Ericske Je betaalt kosten voor de omruil. Orange doet voor de logistics beroep op een externe firma daarvoor

De 49 EUR is niet per box, maar per batch

Orange lanceert zijn nieuwe decoder ! - Tribe

 - De prijs van €49 is per bestelling, dus als u een omruiling van meerdere decoders aanvraagt, zal dat 1x€49 zijn, niet per apparaat.

0 pluimen
Jorge
Aspirant verkenner

Ik kan in ieder geval bevestigen dat er een nieuwe decoder is. Vandaag "vers" geïnstalleerd. Nieuwe klant voor TV
Dat was tot nu toe voor mij een groot struikelblok om over te schakelen.
Ik kom van de telenet tv box.

Beide bewaren opnames in de cloud. Orange "slechts" 2 simultane opnames, bij telenet meerdere (niet getest hoeveel). Dat lijkt mij iets dat Orange wel in de toekomst moet kunnen aanbieden.

Orange draait op Android. Apps te installeren, behalve Netflix zoals reeds aangegeven. Zou met prijsstelling te maken hebben volgens de technieker. 
Bij Orange geen terugkijk tv , maar dat lijkt mij deels oplosbaar door de individuele apps (VTM go,vrt nu ,...) te installeren. 

Voor-en nadelen aan beide systemen dus.

Maar eerste indruk is best ok.

Wie weet wat er mij de komende periode op zal vallen 

 

 

Leden met de meeste pluimen