Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-01-20 11h35
Antwoorden: 12 antwoorden
Een vriend stuurde me een mail door van "De Signaal Switch" van Telenet door.
Het komt er dus op neer dat de analoge radiozenders verdwijnen op de kabel.
Toch weer fantastisch om te zien hoe Telenet van een service-vermindering een media-hype maakt die de klant de illusie zou moeten geven dat alles beter wordt. Oh ja, het kost je dan nog eens een toestel (met Telenet-klant korting) om de digitale signalen te kunnen ontvangen op de plaats waar je Hi-Fi staat. Nee, deze staat niet waar mijn tv-decoder staat...
Ik heb hierover nog geen communicatie ontvangen van Orange.
Gaat Orange analoge radiozenders blijven aanbieden of gaan zij ook een "oplossing" aanbieden?
@Gregory Ik weet wel dat je dat kan afzetten (hetgeen ik ook doe), maar ik wil gewoon het principe belichten.
Reclame krijg je overvloedig. Hoeveel mensen worden hiermee tewerkgesteld...? I know...
Een gevoelige boodschap van servicevermindering. Wordt bijna verzwegen... Vind ik straf...
@woutercools schreef:@Gregory Ik weet wel dat je dat kan afzetten (hetgeen ik ook doe), maar ik wil gewoon het principe belichten.
Reclame krijg je overvloedig. Hoeveel mensen worden hiermee tewerkgesteld...? I know...
Een gevoelige boodschap van servicevermindering. Wordt bijna verzwegen... Vind ik straf...
Het afschaffen van het analoog signaal is toch algemeen gekend en bekend. Denk dat het zelfs in het nieuws geweest is op TV @woutercools
@woutercools ik vrees dat deze gaat wachten tot het signaal helemaal weg is gevallen omdat het per fase gaat.
Maar we kunnen de vraag wel door geven @Totem en @NelsonM wat gaat Orange hier voor oplossing bieden ?
Telenet en Orange gebruiken dezelfde kabel, maar elk stuurt daar zijn eigen signalen over. Wie zegt dat Orange de radio kanalen ook gaat afschaffen?