annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Signaal Switch van Telenet

Topic gestart op: 15-01-20 11h35

Antwoorden: 12 antwoorden

woutercools
Ervaren verkenner

De Signaal Switch van Telenet

Een vriend stuurde me een mail door van "De Signaal Switch" van Telenet door.
Het komt er dus op neer dat de analoge radiozenders verdwijnen op de kabel.

Toch weer fantastisch om te zien hoe Telenet van een service-vermindering een media-hype maakt die de klant de illusie zou moeten geven dat alles beter wordt. Oh ja, het kost je dan nog eens een toestel (met Telenet-klant korting) om de digitale signalen te kunnen ontvangen op de plaats waar je Hi-Fi staat. Nee, deze staat niet waar mijn tv-decoder staat...

Ik heb hierover nog geen communicatie ontvangen van Orange.
Gaat Orange analoge radiozenders blijven aanbieden of gaan zij ook een "oplossing" aanbieden?

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Herihor
Leidende verkenner

Men is al jaren aan het zeggen dat de analoge kanalen gaan verdwijnen en als ze dan effectief verdwijnen komt dit blijkbaar nog altijd als een donderslag bij heldere hemel! Er zijn op dit ogenblik voldoende vervangmiddelen die comfortabeler en kwalitatief beter zijn.  Zo kun je via een systeem zoals Sonos of Bose alle zenders en nog honderden meer streamen, je hebt alleen WiFi en een luidspreker nodig. Je kunt ook een Dab+ radio kopen met een betere en minder aan storing gevoelige ontvangst, plus nog eens een veelvoud aan digitale zenders die onbereikbaar zijn via de beperkte FM ontvangst. 
De gebruiker wil altijd meer en beter internet, meer kanalen op TV e.d., maar dit kost bandbreedte die door analoge kanalen onredelijk wordt opgeslokt, daarom moet analoog op welk vlak dan ook verdwijnen. Wie heeft er nog heimwee naar de traditionele zwart-wit TV of de TV in een vierkante kast als je op dit ogenblik naar schitterende flatscreens kunt kijken?

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Een vriend stuurde me een mail door van "De Signaal Switch" van Telenet door.
Het komt er dus op neer dat de analoge radiozenders verdwijnen op de kabel.

Toch weer fantastisch om te zien hoe Telenet van een service-vermindering een media-hype maakt die de klant de illusie zou moeten geven dat alles beter wordt. Oh ja, het kost je dan nog eens een toestel (met Telenet-klant korting) om de digitale signalen te kunnen ontvangen op de plaats waar je Hi-Fi staat. Nee, deze staat niet waar mijn tv-decoder staat...

Ik heb hierover nog geen communicatie ontvangen van Orange.
Gaat Orange analoge radiozenders blijven aanbieden of gaan zij ook een "oplossing" aanbieden?

Ugh @woutercools,

Door de signal switch van Telenet is Orange inderdaad niet meer in staat om analoge signal uit te zenden, dit bedoelt ook dat de radiozenders gaan verdwijnen. 

Bezoek zeker deze webpagina om de alternatieven te zien.
Totem's groet !

Totem

0 pluimen
woutercools
Ervaren verkenner

Dit vind ik toch wel straf...

Ik krijg te pas en te onpas met de meeste nutteloze, reclame opdringende nieuwsbrieven van Orange (het valt bij Orange eigenlijk wel mee, maar toch...), maar over dit belangrijke feit wordt er met geen woorden gerept.
Ik begrijp dat de slechte boodschap brengen niet leuk is, maar gewoon niets...???

De webpagina die je mij doorstuurde is zelfs niet te vinden via de search-optie.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@woutercools  schreef:

Ik krijg te pas en te onpas met de meeste nutteloze, reclame opdringende nieuwsbrieven van Orange


Zet die dan af in je klantenzone. @woutercools  Bij staat alles af

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen