annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Signaal Switch van Telenet

Topic gestart op: 15-01-20 11h35

Antwoorden: 12 antwoorden

woutercools
Ervaren verkenner

De Signaal Switch van Telenet

Een vriend stuurde me een mail door van "De Signaal Switch" van Telenet door.
Het komt er dus op neer dat de analoge radiozenders verdwijnen op de kabel.

Toch weer fantastisch om te zien hoe Telenet van een service-vermindering een media-hype maakt die de klant de illusie zou moeten geven dat alles beter wordt. Oh ja, het kost je dan nog eens een toestel (met Telenet-klant korting) om de digitale signalen te kunnen ontvangen op de plaats waar je Hi-Fi staat. Nee, deze staat niet waar mijn tv-decoder staat...

Ik heb hierover nog geen communicatie ontvangen van Orange.
Gaat Orange analoge radiozenders blijven aanbieden of gaan zij ook een "oplossing" aanbieden?

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
woutercools
Ervaren verkenner

@Gregory Ik weet wel dat je dat kan afzetten (hetgeen ik ook doe), maar ik wil gewoon het principe belichten.

Reclame krijg je overvloedig. Hoeveel mensen worden hiermee tewerkgesteld...? I know...

Een gevoelige boodschap van servicevermindering. Wordt bijna verzwegen... Vind ik straf...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@woutercools  schreef:

@Gregory Ik weet wel dat je dat kan afzetten (hetgeen ik ook doe), maar ik wil gewoon het principe belichten.

Reclame krijg je overvloedig. Hoeveel mensen worden hiermee tewerkgesteld...? I know...

Een gevoelige boodschap van servicevermindering. Wordt bijna verzwegen... Vind ik straf...


Het afschaffen van het analoog signaal is toch algemeen gekend en bekend.  Denk dat het zelfs in het nieuws geweest is op TV  @woutercools 

patrick2
Wijze
Wijze

@woutercools  ik vrees dat deze gaat wachten tot het signaal helemaal weg is gevallen omdat het per fase gaat.

Maar we kunnen de vraag wel door geven @Totem  en @NelsonM  wat gaat Orange hier voor oplossing bieden ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  en @woutercools 

Telenet en Orange gebruiken dezelfde kabel, maar elk stuurt daar zijn eigen signalen over. Wie zegt dat Orange de radio kanalen ook gaat afschaffen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  daar heb je een punt . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen