annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Signaal Switch van Telenet

Topic gestart op: 15-01-20 11h35

Antwoorden: 12 antwoorden

woutercools
Ervaren verkenner

De Signaal Switch van Telenet

Een vriend stuurde me een mail door van "De Signaal Switch" van Telenet door.
Het komt er dus op neer dat de analoge radiozenders verdwijnen op de kabel.

Toch weer fantastisch om te zien hoe Telenet van een service-vermindering een media-hype maakt die de klant de illusie zou moeten geven dat alles beter wordt. Oh ja, het kost je dan nog eens een toestel (met Telenet-klant korting) om de digitale signalen te kunnen ontvangen op de plaats waar je Hi-Fi staat. Nee, deze staat niet waar mijn tv-decoder staat...

Ik heb hierover nog geen communicatie ontvangen van Orange.
Gaat Orange analoge radiozenders blijven aanbieden of gaan zij ook een "oplossing" aanbieden?

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  daar heb je een punt . 


Dat zou ik geloven !!! 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
woutercools
Ervaren verkenner


@patrick2  schreef:

@woutercools  ik vrees dat deze gaat wachten tot het signaal helemaal weg is gevallen omdat het per fase gaat.


Dat vind ik toch maar een vreemde gedachte.

Als het signaal zou wegvallen voor Orange-klanten, is Orange daar nu toch al van op de hoogte?
Het is dan toch maar van normaal fatsoen dat ze hun klanten op z'n minst waarschuwen dat dit zal gebeuren.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@woutercools  ik denk wel dat Orange daarvan op de hoogte is maar misschien dat die geen oplossing hebben. Of je zou de stappen moeten volgen die Telenet aanbied om als nog de switch te doen. Hopelijk zullen ze er uitleg over geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen