annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De problemen van vandaag...

Topic gestart op: 04-12-23 23h02

Antwoorden: 6 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

De problemen van vandaag...

 

Duizenden klanten van Orange kunnen urenlang geen televisie kijken

Het regent maandagavond klachten over de diensten van Orange. Die lijken op veel plaatsen in Vlaanderen en Brussel geheel of gedeeltelijk buiten werking. “Momenteel zijn onze televisiediensten verstoord”, meldt de provider zelf. “Onze teams zijn hard aan het werk om de situatie zo snel mogelijk te herstellen.”

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Bibberke
Aspirant verkenner

Ben al op alle mogelijke manieren aan het proberen om contact op te nemen met Orange maar het lukt op geen enkele manier heb sinds vrijdag geen service meer dit wil zeggen geen sms van de bank om in te loggen en heb dit dringend nodig voor bankverrichtingen ben momenteel in het buitenland graag een oplossing

   

0 pluimen
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @Bibberke ,

Je kunt ook contact met ons opnemen via onze sociale media

Rizlaine

0 pluimen
LH1
Gewaardeerd verkenner

Dan wil ik graag weten hoe ik kan reageren, want ik kan niet gratis bellen met de helpdesk omdat ik geen gsm heb bij ORANGE;

Jammer dat je met alle moeite van de wereld geen contact kan op nemen met de klantendienst.

Je kan geen enkele mail beantwoorden die ze ons sturen, en via de contactformulieren en de support knop komt er geen enkele reactie.

Ik ben totaal niet tevreden van de diensten van ORANGE, toen de technieker mijn installatie kwam plaatsen had hij mij verwittigd dat de klantendienst op niks trekt!

Dat kan ik zeker bevestigen! 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

>Dan wil ik graag weten hoe ik kan reageren, want ik kan niet gratis bellen met de helpdesk omdat ik geen gsm heb bij ORANGE;

Toch wel, @LH1 op nummer 02 745 95 00

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen