Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-01-18 19h45
Antwoorden: 15 antwoorden
Mooi initiatief @CandiceV
Mogen we hier ook wat meer feedback verwachten van Orange zelf, want op de Facebook groep was die eigenlijk onbestaande
Andere users hebben hier meestal ook het raden naar, dus verwacht ik ook hier geen duidelijk antwoord van hen.
Ik heb ook niet echt zin om de helpdesk te bellen om weer een standaard antwoord te krijgen.
Mijn concrete vragen:
Hopend dat dit forum ook een stap mag zijn naar betere communicatie van jullie twege en niet alleen een zoveelste platform wordt waar echte informatie schaars is.
Met vriendelijke groet
niets belet u om meer te betalen en dus ook meer te krijgen.
Ikzelf ben tevreden met de prijs die ik betaal en kan dus gerust door deze bug heen kijken...
Die twee seconden bug dat is toch geen probleem ? Snap niet goed dat mensen hierover klagen.
Heel soms loopt de decoder helemaal vast. Dat is al wat erger, maar gelukkig maar heel soms.
Waar ze zich druk om malen,mij is dat nog niet op gevallen. Ik vind het erger die langspeelfilms in de zender-gids waar geen inhoud bij staat of te bepalen. toch zeker voor iemand die niet zo goed meer uit een weekblad kan lezen lees ik dit liever daar. Ik denk dat die zoekfunctie ook maar voor 70% zal werken nu die maar een deel van de films en series weergeeft. Wat voor nut heeft dit dan allemaal?
wij zijn nog maar recent overgeschakeld naar orange en zijn wel redelijk tevreden! wel dat dut probleem mij ook is opgevallen en vindt dit ook wel irritant, hoop dan ook dat Orange hier iets zal aan doen! en niet binnen 2 jaar.
Ik ben hier ook op aan het wachten. Hoop dat hier snel een update voor komt. Het is hinderlijk. tot het opgelost is.