Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-21 23h24
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Ik heb sinds 6 weken een orange decoder. Sinds gisteren kan ik hem niet meer uitzetten en werken een aantal functies niet. (vb verwijderen opname). Er staat dat er 0 schijfruimte is, terwijl dat de dag ervoor nog 50% was, dus dat klopt niet.
Ik heb de voedingskabel eens uitgetrokken en terug ingestoken en nu doet hij niets meer. Er brand geen lichtje.
RESSETTEN geprobeerd zoals beschreven. Niets. Geen enkel lichtje. Ander stopcontact ook al geprobeerd. Wat kan ik nog doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Oplossing na telefonisch advies helpdesk: aan de achterkant boven de ingang van de voedingskabel zit bij mijn decoder een schuifknopje. Dat was op 0 gesprongen toen ik de de voedingskabel uit trok. Ik had dat niet gezien en dat stond ook niet op de gebruiksaanwijzing.
Oplossing na telefonisch advies helpdesk: aan de achterkant boven de ingang van de voedingskabel zit bij mijn decoder een schuifknopje. Dat was op 0 gesprongen toen ik de de voedingskabel uit trok. Ik had dat niet gezien en dat stond ook niet op de gebruiksaanwijzing.
Ah ja @Elssp dat is inderdaad ook iets waar ik niet direct op gekomen ben. Normaal gezien staat dit op bij iedereen en ja als je die per ongeluk uitdrukt zal deze niks meer doen.
Blij dat het opgelost is scheelt weer een dag verlof en een technieker.
Als je decoder helemaal niks meer doet en je hebt een ander stopcontact geprobeerd dan vrees ik er voor dat deze de geest gegeven heeft. In dat geval morgen de klantendienst contacteren voor een technieker te laten komen die een andere kan komen plaatsen. Het is niet mogelijk om in een shop deze om te ruilen aangezien Orange deze mogelijkheid niet bied.