annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder doet niets meer!

Topic gestart op: 05-04-21 23h24

Antwoorden: 5 antwoorden

Elssp
Gewaardeerd verkenner

Decoder doet niets meer!

OPGELOST

Hallo
Ik heb sinds 6 weken een orange decoder. Sinds gisteren kan ik hem niet meer uitzetten en werken een aantal functies niet. (vb verwijderen opname). Er staat dat er 0 schijfruimte is, terwijl dat de dag ervoor nog 50% was, dus dat  klopt niet.
Ik heb de voedingskabel eens uitgetrokken en terug ingestoken en nu doet hij niets meer. Er brand geen lichtje.
RESSETTEN  geprobeerd zoals beschreven. Niets. Geen enkel lichtje. Ander stopcontact ook al geprobeerd. Wat kan ik nog doen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Elssp
Gewaardeerd verkenner

Oplossing na telefonisch advies helpdesk: aan de achterkant boven de ingang van de voedingskabel zit bij mijn decoder een schuifknopje. Dat was op 0 gesprongen toen ik de de voedingskabel uit trok. Ik had dat niet gezien en dat stond ook niet op de gebruiksaanwijzing. 

IMG_20210406_113251.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Elssp
Gewaardeerd verkenner

Oplossing na telefonisch advies helpdesk: aan de achterkant boven de ingang van de voedingskabel zit bij mijn decoder een schuifknopje. Dat was op 0 gesprongen toen ik de de voedingskabel uit trok. Ik had dat niet gezien en dat stond ook niet op de gebruiksaanwijzing. 

IMG_20210406_113251.jpg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ah ja @Elssp dat is inderdaad ook iets waar ik niet direct op gekomen ben. Normaal gezien staat dit op bij iedereen en ja als je die per ongeluk uitdrukt zal deze niks meer doen. 

Blij dat het opgelost is scheelt weer een dag verlof en een technieker. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Elssp goedemorgen,

dat is niet fijn om te lezen, succes met omruilen.

Deze krijg je ook:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elssp  

Als je decoder helemaal niks meer doet en je hebt een ander stopcontact geprobeerd dan vrees ik er voor dat deze de geest gegeven heeft. In dat geval morgen de klantendienst contacteren voor een technieker te laten komen die een andere kan komen plaatsen. Het is niet mogelijk om in een shop deze om te ruilen aangezien Orange deze mogelijkheid niet bied. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen