Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-04-18 14h30
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Regelmatig dat de digibox vastloopt in de living en in de slaapkamer, en moet meermaals terug opstarten en wat ik heb opgenomen staat er niet op.Bijna dagelijks ook problemen van vervormend beeld blokjes. Ook werkt internet niet goed lage snelheid regelmatig geen internet het probleem ligt niet bij mij,maar bij jullie wanneer gaan jullie dat is deftig oplossen die problemen en zeg niet dat ik naar de klantendienst moet bellen want dat is de zoveelste keer. Ik betaal voor iets dat niet goed werkt.Daarvoor bij telenet nooit dat probleem gehad ik vraag een compensatie op mijn factuur voor al die problemen anders ben ik genoodzaakt de consumenten bond in te schakelen en test aankoop.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De problemen worden opgelost door orange daarom besluit ik deze dispuit af te sluiten.
Maar waarom bel je niet zelf even met de technische dienst? Sneller, gemakkelijker en je hebt onmiddellijk informatie. Ook al moet je misschien even wachten voor je iemand aan de lijn krijgt. Social media support is enkel klantendienst, voor de beste hulp rechtstreeks contact opnemen met de technische helpdesk.