Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-21 21h54
Antwoorden: 1 antwoord
Heeft iemand anders dit ook al vastgesteld?
Onze decoder is nog maar enkele weken in huis en doorgaans werkt hij perfect... Maar als ik de decoder zou bedienen met de app op mijn smartphone zie ik in eerste instantie niets bijzonder, maar in de loop van de avond loopt hij onherroepelijk vast. Er kan meer dan een uur zitten tussen het gebruik van de app en de crash, maar hij is niet te vermijden.
Na de crash reageert de decoder nergens meer op, zelfs niet op de knoppen op de decoder zelf. Stroom uittrekken is het enige wat hem weer tot leven brengt.
Als iemand dit ook al meemaakte en eventueel een oplossing kent hoor ik het graag!
Groetjes,
Dries
@Drease goedemorgen,
deze krijg je alvast
Om op je vraag te antwoorden,
Je kan deze eens gaan lezen en goed uitvoeren.
Klik op de blauwe deze aub?
Helpt dit je niet doe dan even een berichtje via FB en dan Messenger
gebruiken: https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.