Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
Er zijn vindingrijke geesten die de volgende workaround hebben toegepast: de stekker van de decoder niet rechtstreeks in het stopcontact, maar in een timer pluggen. Die timer programmeer je dan dat hij dagelijks op een tijdstip dat je zeker NIET kijkt of opneemt de decoder een bepaalde tijd zonder stroom zet.
Het klinkt misschien onnozel en het zou niet mogen, maar het blijkt wel te werken .... geen problemen meer met haperende of vastlopende decoders.
Dat is inderdaad een optie maar dan moet ik wel nog een timer aankopen voor een probleem dat zich eigenlijk niet zou mogen stellen.
@Lise schreef:Dat is inderdaad een optie maar dan moet ik wel nog een timer aankopen voor een probleem dat zich eigenlijk niet zou mogen stellen.
Dat klopt. Maar feit is dat het probleem er wel degelijk is ... Met "het zou niet mogen zijn", daar ben je niet mee geholpen ...
Eigenlijk zou je eens kunnen proberen om zo een timer aan te schaffen en de kostprijs van uw eerstvolgende factuur af te trekken wegens probleem niet oplosbaar door Orange. Misschien dat er dan wel iets uit de bus komt ...
Ik zal het overwegen 😉
Heb dit ook. Technieker ook langs geweest en die zei dat het eigenlijk nog meevalt als het maar 1 keer per week is.
Heeft dan een harde reset gedaan, is nu wat beter.