Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-18 22h44
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Tv box slaat 4x per week vast schijfruimte 80 procent. Staat in openkast dus genoeg ruimte ivm warmte. Ben t beu aan t worden. Binnenkort telenet maar terug nemen. Internet is ook een ramp zeker draadloos.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@stefanvb het beste is eens de klantendienst te bellen . Eventueel dat er ook een meting gedaan kan worden of uw inkomend signaal voor het internet nog goed is. Betreft uw decoder deze omruilen voor een andere.
@Movieman heb jij mms een adres ofzo voor de ombudsman telefonie
Net telefoon gekregen er komt morgen in de voormiddag een technieker langs 🤞🤞🤞 maar ik hou zeker uw info achter de hand thanks grtjs
|
Vandaag dan maar weer getelefoneerd de zaak zou naar boven zijn gebracht op de stapel van de achterliggende dienst hopelijk vandaag een telefoontje. Aanvraag voor een nieuw toestel kan niet door de klant gedaan worden maar wel door de achterliggende dienst nog 1 dag geduld maar ga al op zoek naar een andere provider denk ik wel zeer jammer na zovele jaren trouwe klant