annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder slaat vaak vast

Topic gestart op: 12-11-18 22h44

Antwoorden: 14 antwoorden

stefanvb
Ervaren verkenner

Decoder slaat vaak vast

OPGELOST

Tv box slaat 4x per week vast schijfruimte 80 procent. Staat in openkast dus genoeg ruimte ivm warmte. Ben t beu aan t worden. Binnenkort telenet maar terug nemen. Internet is ook een ramp zeker draadloos. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@stefanvb het beste is eens de klantendienst te bellen . Eventueel dat er ook een meting gedaan kan worden of uw inkomend signaal voor het internet nog goed is. Betreft uw decoder deze omruilen voor een andere. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@stefanvb het beste is eens de klantendienst te bellen . Eventueel dat er ook een meting gedaan kan worden of uw inkomend signaal voor het internet nog goed is. Betreft uw decoder deze omruilen voor een andere. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Hondasteven
Gewaardeerd verkenner

Hier heb ik ook last van digicorder blokkeert gewoon. Wil niets meer doen en zelfs signaal is goed. Doe de stekker er uit voor 10sec en alles werkt terug. 

Nog iemand problemen mee? 

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Hier heb ik ook last van digicorder blokkeert gewoon. Wil niets meer doen en zelfs signaal is goed. Doe de stekker er uit voor 10sec en alles werkt terug. 

Nog iemand problemen mee? 

Hallo,
Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in
dit gesprek ! Aarzel zeker niet om het eens te checken om te zien wat de andere tribers hebben voorgesteld.
Ik zal ook deze thread blokkeren zodat alles gecentraliseerd wordt in het gespaste gesprek.
Nelson

0 pluimen
Veerle67
Gewaardeerd verkenner

Goedemorgen 

hier dag 3 zonder tv decorder liep al redelijk veel vast (4x op een week) sinds maandag niets meer met klantendienst getelefoneerd maar “den achterdienst” is er met bezig pfffff 

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@Veerle67 heb meer dan 2 weken moeten wachten alvorens die bewuste achterliggende dienst mij opbelde met een of ander verhaal dat eigenlijk langs geen kanten klopt. Het komt er op neer dat men vraagt om nog meer geduld te hebben het houdt ergens op natuurlijk. Maar blijf bellen tot ik een nieuwe krijg zonder kuren anders zullen we naar de ombudsman telefonie moeten gaan. Goedkoper of niet je moet zonder ergeren en zorgen kunnen tv kijken. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen