Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-18 22h44
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Tv box slaat 4x per week vast schijfruimte 80 procent. Staat in openkast dus genoeg ruimte ivm warmte. Ben t beu aan t worden. Binnenkort telenet maar terug nemen. Internet is ook een ramp zeker draadloos.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@stefanvb het beste is eens de klantendienst te bellen . Eventueel dat er ook een meting gedaan kan worden of uw inkomend signaal voor het internet nog goed is. Betreft uw decoder deze omruilen voor een andere.
@stefanvb het beste is eens de klantendienst te bellen . Eventueel dat er ook een meting gedaan kan worden of uw inkomend signaal voor het internet nog goed is. Betreft uw decoder deze omruilen voor een andere.
Hier heb ik ook last van digicorder blokkeert gewoon. Wil niets meer doen en zelfs signaal is goed. Doe de stekker er uit voor 10sec en alles werkt terug.
Nog iemand problemen mee?
Hier heb ik ook last van digicorder blokkeert gewoon. Wil niets meer doen en zelfs signaal is goed. Doe de stekker er uit voor 10sec en alles werkt terug.
Nog iemand problemen mee?
Hallo,
Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek ! Aarzel zeker niet om het eens te checken om te zien wat de andere tribers hebben voorgesteld.
Ik zal ook deze thread blokkeren zodat alles gecentraliseerd wordt in het gespaste gesprek.
Nelson
Goedemorgen
hier dag 3 zonder tv decorder liep al redelijk veel vast (4x op een week) sinds maandag niets meer met klantendienst getelefoneerd maar “den achterdienst” is er met bezig pfffff
@Veerle67 heb meer dan 2 weken moeten wachten alvorens die bewuste achterliggende dienst mij opbelde met een of ander verhaal dat eigenlijk langs geen kanten klopt. Het komt er op neer dat men vraagt om nog meer geduld te hebben het houdt ergens op natuurlijk. Maar blijf bellen tot ik een nieuwe krijg zonder kuren anders zullen we naar de ombudsman telefonie moeten gaan. Goedkoper of niet je moet zonder ergeren en zorgen kunnen tv kijken.