annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder start steeds opnieuw op

Topic gestart op: 12-03-18 14h57

Antwoorden: 6 antwoorden

Ayah
Ervaren verkenner

Decoder start steeds opnieuw op

Sinds dit weekend doet onze decoder het niet meer zoals het moet . Hij schakelt zichzelf steeds opnieuw uit om dan alles weer op te starten. Laat ons zeggen zo elke 10 minuten. Een programma volgen lukt dan ook niet echt ,laat staan iets opnemen.

Klantendienst gebeld, ze gingen terugbellen... nog steeds niemand gehoord. Van in het begin heeft die digirecorder niet nr behoren gewerkt maar we kregen hem toch steeds weer aan de praat behalve nu?

Nog iemand dit voorgehad?

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Ayah
Ervaren verkenner

Update: Telefonisch contact gehad met Orange om eventueel de digirecorder te wisselen ( moest eerst nog toestemming vragen aan zijn teamleader) en alle verbindingen te komen controleren. Ik had de belofte dat ze de volgende dag gingen terugbellen... niks gehoord. Was het intussen zelf al grondig beu om  te bellen dus ook niet meer teruggebeld.

We zijn nu 2 weken later en geen enkel telefoontje gekregen, kan tellen als klantenservice, MAAR de decoder werkt!

Het zouden mss verluchtingsproblemen kunnen geweest zijn, hij stond nl tussen een dvd speler en een satelliet . Blijft natuurlijk vreemd dat de technieker daar niks van gezegd heeft toen hij hier de 1ste keer was, maar goed.

De decoder werkt ondertussen weer zónder problemen, dus de problemen zijn (voorlopig) opgelost. 

0 pluimen
RubenW
Ervaren verkenner

Sinds dit weekend doet onze digirecorder het niet meer zoals het moet . Hij schakelt zichzelf steeds opnieuw uit om dan alles weer op te starten. Laat ons zeggen zo elke 10 minuten. Een programma volgen lukt dan ook niet echt ,laat staan iets opnemen.

Klantendienst gebeld, ze gingen terugbellen... nog steeds niemand gehoord. Van in het begin heeft die digirecorder niet nr behoren gewerkt maar we kregen hem toch steeds weer aan de praat behalve nu?

Nog iemand dit voorgehad?

Ugh! @Ayah,

 

De zelfde problematiek werd aangehaald in dit bericht.

Kan je dat eens bekijken?

 

Moge de Leunende Beer en de Kraaigeest over je waken.

 

Totem

 

0 pluimen
Ayah
Ervaren verkenner

Het waren softwareproblemen. Orange is langsgeweest. Alles is opgelost!

0 pluimen
Ayah
Ervaren verkenner

En de problemen zijn herbegonnen.  4 maanden klant en al 4 maanden problemen.  Om moedeloos van te worden.  Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen