Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-20 14h23
Antwoorden: 18 antwoorden
Telkens we de tv aanzetten, dienen we heel de procedure om de decoder in te stellen te doorlopen. Dit is sinds enkele dagen.
weet iemand wat er scheelt?
Misschien maar goed ook dat je die niet moest gebruiken @Anonymous want dat is niet best. Zolang ik al een decoder heb of heb gehad van een provider heb ik die functies nooit moeten gebruiken. Heb nooit problemen ondervonden met die dingen. Maar dat is tot nu toe natuurlijk want er kan altijd iets voorvallen en het is erg vervelend als dit soort dingen voorvallen.
idd gelukkig maar @patrick2
Bijna 2 jaar bij Orange en nog niet echt een probleem gehad. Zou Orange niet meer kunnen missen.
Had trouwens via FB messenger naar hun eens een "posititief" bericht gestuurd. Dat werd echt wel gewaardeerd door hun.
Als het positief is mag het ook eens vermeld worden, want ik denk dat elke operator/provider toch soms wel wat te verduren krijgt. Het zijn ook allemaal maar mensen die er werken en de meerderheid die er wel heel hard werken. Dat vergeten sommigen wel eens.
@Anonymous het is even off topic nu en sorry hiervoor @DLampaert :
maar ja @Anonymous dat klopt. Ik heb zelf bij telenet gewerkt en weet hoe het er aan toe gaat. Die negatieve berichten zijn bij elke provider niet enkel Orange. De callcenter medewerkers krijgen heel veel calls te voortduren. Maar het probleem is dat je aan die calls regels hebt en je niet uitgebreid je call kan doen. Moet wel zeggen ik heb het altijd met veel plezier gedaan en nu nog anders was ik niet hier 🙂
Moest je willen weten hoe en wat wil ik daar best wel eens wat aandacht op vestigen zodat misschien andere mensen hier een inzicht hebben hoe het er eigenlijk aan toegaat op een callcenter. En het niet echt callcenter maar helpdesk / klantendienst.