annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder start telkens opnieuw

Topic gestart op: 27-12-20 14h23

Antwoorden: 18 antwoorden

DLampaert
Aspirant verkenner

Decoder start telkens opnieuw

Telkens we de tv aanzetten, dienen we heel de procedure om de decoder in te stellen te doorlopen. Dit is sinds enkele dagen.

weet iemand wat er scheelt?

Labels (1)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

Misschien maar goed ook dat je die niet moest gebruiken @Anonymous  want dat is niet best. Zolang ik al een decoder heb of heb gehad van een provider heb ik die functies nooit moeten gebruiken. Heb nooit problemen ondervonden met die dingen. Maar dat is tot nu toe natuurlijk want er kan altijd iets voorvallen en het is erg vervelend als dit soort dingen voorvallen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

idd gelukkig maar @patrick2 

Bijna 2 jaar bij Orange en nog niet echt een probleem gehad. Zou Orange niet meer kunnen missen.
Had trouwens via FB messenger naar hun eens een "posititief" bericht gestuurd. Dat werd echt wel gewaardeerd door hun.

Als het positief is mag het ook eens vermeld worden, want ik denk dat elke operator/provider toch soms wel wat te verduren krijgt. Het zijn ook allemaal maar mensen die er werken en de meerderheid die er wel heel hard werken. Dat vergeten sommigen wel eens.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  het is even off topic nu en sorry hiervoor @DLampaert  : 

maar ja @Anonymous  dat klopt. Ik heb zelf bij telenet gewerkt en weet hoe het er aan toe gaat. Die negatieve berichten zijn bij elke provider niet enkel Orange. De callcenter medewerkers krijgen heel veel calls te voortduren. Maar het probleem is dat je aan die calls regels hebt en je niet uitgebreid je call kan doen. Moet wel zeggen ik heb het altijd met veel plezier gedaan en nu nog anders was ik niet hier 🙂 

Moest je willen weten hoe en wat wil ik daar best wel eens wat aandacht op vestigen zodat misschien andere mensen hier een inzicht hebben hoe het er eigenlijk aan toegaat op een callcenter. En het niet echt callcenter maar helpdesk / klantendienst. 

Tomorrow is another day

patrick2
Wijze
Wijze

Dan laat je maar iets weten @Anonymous 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen