annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder valt steeds uit

Topic gestart op: 02-12-18 20h54

Antwoorden: 7 antwoorden

carolinevp
Aspirant verkenner

Decoder valt steeds uit

OPGELOST

Hallo iedereen,

wij zijn sinds kort Orange klant. Eerst aantal dagen heel slecht beeld gehad, dit is nu opgelost, maar nu valt het beeld steeds weg. 

heb alles al eens uitgezet en stopcontacten verwisseld, maar zonder resultaat.

kan iemand ons helpen ? 

Groeten

 

caroline 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
techfixorange
Ervaren verkenner

hallo

 

als 1 van de oplossingen van hier  boven niet lukt gelieven dan contact op nemen via 5000/4/4 en kunnen we samen eens kijken aan wat het probleem juist kan liggen tv, hdmi kabel en of decorder zelf

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
techfixorange
Ervaren verkenner

Hallo

dat is naar gelang welk probleem er voor doet natuurlijk.

in slechste geval laten we tech komen.

maar eerst gaan we natuurlijk eens zien wat probleem kan zijn natuurlijk.

Mvg Techfix-Orange

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@carolinevp als u uw HDMI kabel eens van poort wiselt wat is dan het resultaat? bedoel dus echt de kabel tussen de tv en de decoder in eens op poort 2 of 3 zetten of 1 .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
carolinevp
Aspirant verkenner

@patrick2 Bedankt voor jouw reactie. We hebben het geprobeerd, maar geen resultaat.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen