Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-05-18 19h33
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Enkele weken geleden vaak problemen met de decoder, viel telkens uit en reboot . Na contact met orange kreeg ik een nieuwe stroomadapter toegestuurd. Probleem leek te zijn opgelost tot vrijdag, toen kreeg hij zijn kuren weer.
Gisteren van +/- 18 tot 21 uur , niks kunnen kijken , telkens valt hij uit en reboot, zodra hij opstart schakelt hij weer uit , ....
Vandaag weeral hetzelfde, vanaf ca 18uur constant uitschakelen en reboten. is nu ondertussen half 8 en werkt nog niks .
Zeer ambetant , morgen zou de technieker langskomen , ben benieuwd als het eindelijk eens wordt opgelost ???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Gisteren technieker langsgeweest. Decoder was stuk en is vervangen .
Het oudere type zou hier vaker last van hebben , de nieuwe decoder is veel beter en werkt perfect (volgens de technieker).
Dus hopelijk alle problemen nu opgelost en kunnen we zonder ergernis tv (blijven) kijken .
Wel snel en vriendelijk geholpen door de helpdesk. Maandag gebeld en dinsdag technieker in huis . TOPPIE !!!
Gisteren technieker langsgeweest. Decoder was stuk en is vervangen .
Het oudere type zou hier vaker last van hebben , de nieuwe decoder is veel beter en werkt perfect (volgens de technieker).
Dus hopelijk alle problemen nu opgelost en kunnen we zonder ergernis tv (blijven) kijken .
Wel snel en vriendelijk geholpen door de helpdesk. Maandag gebeld en dinsdag technieker in huis . TOPPIE !!!