Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-10-20 18h24
Antwoorden: 1 antwoord
Hallo
Sinds vrijdag zijn wij overgestapt naar Orange Love Trio. Live tv kijken lukt, maar de digitale tv-wereld heeft meer te bieden, toch?
Om te beginnen: onze decoder "klikt" om de 2 minuten. Het begint echt irritant te worden. Wat is dit en wat doe je eraan?
Hoofdgerecht: tv-programma's opnemen? Ja. Maar als je ze wil bekijken, start er niks en keer je terug naar het opnamemenu. Klik je dan op "exit", dan krijg je zwart beeld. Wil je dan terugkeren of kies je een willekeurige zender, dan verschijnt het beeld van die zender op het zwart beeld in een kleine kader onderaan.
Afzakkertje: programma's die je live bekijkt, kunnen niet gepauzeerd worden. We keren terug naar de tijd waarin je moest wachten tot het reclame was om naar het toilet te gaan. Waren we niet het memorabele 2020?
Ondertussen al 3x klantendienst gebeld. Al evenveel keren plus 5 "de stekker uit het stopcontact getrokken", alsook fabrieksinstellingen hersteld, opslagruimte geformatteerd, ... . Niemand kan ons helpen.
Wij zijn ten einde raad. De terugkeer naar de vorige provider loert om de hoek. En dat na nog geen 48u post-installatie.
Nog iemand? Wat nu?
NB: decoder is al letterlijk 30 minuten aan het formatteren, wij hebben veel geduld, maar "een paar minuten wachten" heeft bij ons toch een andere betekenis. Een minuut planken lukt nog net, maar in werkelijkheid 30 minuten op je ellebogen steunen, groot verschil, toch?
@DollyParton jammer dat je eigenlijk al een negatieve ervaring hebt met Orange op deze manier. Het lijkt erop dat er iets is met de harde schijf. Beste kan je bellen en vragen of ze een nieuwe decoder komen plaatsen het zit in je service als je decoder niet werkt voor het geen wat die moet doen. Naar een shop gaan kan je ook voor deze vraag te stellen daar kan je ook een afspraak maken voor het plaatsen van een andere decoder.
Het kan voorvallen dat je een verkeerde decoder krijgt. Orange kan ze ook niet allemaal uittesten of deze wel of niet defect zijn. Dat kan bij Proximus of Telenet ook gebeuren , en geloof me heb het al vaker meegemaakt. Dan komt er kosteloos een technieker om deze te vervangen.