- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Decoder
Decoder geeft foutcode 0 aan. Na meermaals decoder opnieuw opstarten nog steeds foutcode 0. We kunnen wel tv kijken, maar we kunnen niet opnemen, terugspoelen, tv gids openen, …. Weet iemand een oplossing aub?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Drastische maar zeer efficiente oplossing en je spaart er nog eens 17x12 euro per jaar uit.
Decoder en tv abo opzeggen en streamen via chromecast
groetjes
Frank
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Caroline9 een goedemorgen,
je kan dit dan eens proberen als je nog een ouder model hebt.
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/ba-p/70263
Succes.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
zou het kunnen dat je geen internet verbinding meer hebt , omdat je toch nog tv kunt kijken maar geen interactieve dingen kunt doen !
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi, wifi volle ontvangst en mobiel netwerk 2 streepjes.
Er komt even geduld en een zandlopertje rechts boven op het scherm.