Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-09-24 22h19
Antwoorden: 4 antwoorden
Decoder geeft foutcode 0 aan. Na meermaals decoder opnieuw opstarten nog steeds foutcode 0. We kunnen wel tv kijken, maar we kunnen niet opnemen, terugspoelen, tv gids openen, …. Weet iemand een oplossing aub?
Drastische maar zeer efficiente oplossing en je spaart er nog eens 17x12 euro per jaar uit.
Decoder en tv abo opzeggen en streamen via chromecast
groetjes
Frank
@Caroline9 een goedemorgen,
je kan dit dan eens proberen als je nog een ouder model hebt.
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/ba-p/70263
Succes.
zou het kunnen dat je geen internet verbinding meer hebt , omdat je toch nog tv kunt kijken maar geen interactieve dingen kunt doen !
Hoi, wifi volle ontvangst en mobiel netwerk 2 streepjes.
Er komt even geduld en een zandlopertje rechts boven op het scherm.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |