Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-09-24 22h19
Antwoorden: 3 antwoorden
Decoder geeft foutcode 0 aan. Na meermaals decoder opnieuw opstarten nog steeds foutcode 0. We kunnen wel tv kijken, maar we kunnen niet opnemen, terugspoelen, tv gids openen, …. Weet iemand een oplossing aub?
@Caroline9 een goedemorgen,
je kan dit dan eens proberen als je nog een ouder model hebt.
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/ba-p/70263
Succes.
zou het kunnen dat je geen internet verbinding meer hebt , omdat je toch nog tv kunt kijken maar geen interactieve dingen kunt doen !
Hoi, wifi volle ontvangst en mobiel netwerk 2 streepjes.
Er komt even geduld en een zandlopertje rechts boven op het scherm.