Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-02-22 22h14
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik ben sinds één maand klant bij orange. Mijn tv decoder werkt niet naar behoren en ik zit vaak zonder tv. Ik belde naar de klantendienst. Daar probeerden ze alle stappen af te werken om mijn decoder aan de praat te krijgen, niet gelukt. Dan moeten we een technieker sturen, maar als de decoder werkt op het moment dat de technieker bij u is, moet u 59 euro betalen. Op het de momenten dat de decoder dienst weigert, bel ik naar de klantendienst, zij moeten dan een technieker boeken. Maar mijn decoder valt uren uit en werkt dan weer. Heeft niks met bekabeling te maken. Hij werkt en plots valt hij uren uit. Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Als nieuwe klant vind ik deze uitleg alles behalve klantvriendelijke service. Nieuwe klant, nieuw decoder, door orange technieker laten installeren en betaald. Nog geen maand verder en reeds problemen die ik dan opnieuw moet betalen?
Staat jou decoder toevallig in een kast ?
Ik zou aandringen @Nathaliemampaey
Is niet normaal dat je moet betalen als je decoder heel regelmatig uitvalt.
Ik moet af en toe, heel zelden, de decoder eens zonder stroom zetten, minuut wachten en terug stroom.
Dit als hij niet meer reageert om aan te zetten.
Heb ik gedaan. Antwoord klantendienst: Of u al dan niet een nieuwe decoder nodug heeft, ka. Enkel de technieker beslissen. Als hij langskolt en de decider werkt op dat moment 59 euro. Dus kafka.
Denk het niet @Nathaliemampaey Je kunt je verhaal ook doen aan de technieker als die langskomt. Techniekers zijn geen onmensen.
Let er wel op dat je decoder niet in een gesloten kast staat en er rond, boven, onder, de decoder ruimte genoeg is om te ventileren ( afkoelen) De warme lucht moet langs ergens weg kunnen