annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoderproblemen kafka op de klantendienst?

Topic gestart op: 20-02-22 22h14

Antwoorden: 12 antwoorden

Nathaliemampaey
Gewaardeerd verkenner

Decoderproblemen kafka op de klantendienst?

Ik ben sinds één maand klant bij orange. Mijn tv decoder werkt niet naar behoren en ik zit vaak zonder tv. Ik belde naar de klantendienst. Daar probeerden ze alle stappen af te werken om mijn decoder aan de praat te krijgen, niet gelukt. Dan moeten we een technieker sturen, maar als de decoder werkt op het moment dat de technieker bij u is, moet u 59 euro betalen. Op het de momenten dat de decoder dienst weigert, bel ik naar de klantendienst, zij moeten dan een technieker boeken. Maar mijn decoder valt uren uit en werkt dan weer. Heeft niks met bekabeling te maken. Hij werkt en plots valt hij uren uit. Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Als nieuwe klant vind ik deze uitleg alles behalve klantvriendelijke service. Nieuwe klant, nieuw decoder, door orange technieker laten installeren en betaald. Nog geen maand verder en reeds problemen die ik dan opnieuw moet betalen?

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Nathaliemampaey
Gewaardeerd verkenner

Dat dacht ik ook. Helaas al nieuw topic in de maak Over nieuwe decoder pffft. Moet wel zeggen. Ze doen hun best bij orange om alle problemen op te lossen maar na 1 maand klant te zijn , heb ik al meer met ORANGE gebeld dan met mijn vrienden 😝

patrick2
Wijze
Wijze

@Nathaliemampaey 

Waarschijnlijk één van de nieuwste die er zijn op dit moment. Hopelijk blijft het nu zo en dat je geen problemen ondervindt. 

Misschien wel leuk om te weten voor ons hoe die werkt dus wat je bevindingen zijn van de nieuwste decoders. Dus moest je daar tijd of zin voor hebben mag je ons het wel laten weten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Nathaliemampaey goedemorgen,

ga dit eens doen eer je nog iets anders doet, maar doe letterlijk hoe dat het beschreven staat en in de

juiste volgorde. Klik op de blauwe dit.

Heeft dit je nog niet geholpen neem dan contact op via FB- Messenger

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen