Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-02-22 22h14
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik ben sinds één maand klant bij orange. Mijn tv decoder werkt niet naar behoren en ik zit vaak zonder tv. Ik belde naar de klantendienst. Daar probeerden ze alle stappen af te werken om mijn decoder aan de praat te krijgen, niet gelukt. Dan moeten we een technieker sturen, maar als de decoder werkt op het moment dat de technieker bij u is, moet u 59 euro betalen. Op het de momenten dat de decoder dienst weigert, bel ik naar de klantendienst, zij moeten dan een technieker boeken. Maar mijn decoder valt uren uit en werkt dan weer. Heeft niks met bekabeling te maken. Hij werkt en plots valt hij uren uit. Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Als nieuwe klant vind ik deze uitleg alles behalve klantvriendelijke service. Nieuwe klant, nieuw decoder, door orange technieker laten installeren en betaald. Nog geen maand verder en reeds problemen die ik dan opnieuw moet betalen?
Opnieuw miserie. Nu heeft decoder zichzelf herformateren.alle opnames kwijt. Ik heb al meer op mijn knieën voor de decoder gezeten dan voor de tv. Nu zal de technieker toch moeten komen,ben het beu. Vorige week voetbalkanaal geactiveerd en dus komt op rekening,zelfde dag 'geen werkende decoders dus geen voetbal. Echt he, orange,not my cup of tea.
Klantendienst bellen @Nathaliemampaey aandringen
Verhaal doen (eerst de hoofdpunten op papier zetten - gaat gemakkelijker, zo vergeet je niks)
Ook mogelijk is via facebook/messenger prive bericht
Success
Na de zoveelste weigering dienst vd nieuwe decoder, technieker geweest. Nu met een echt nieuwe decoder. Mini kastje. Dag 1 en hij werkt 😁. Hopelijk blijft het zo.
De nieuwe werken zeer goed, wel nog wat kinderziektes aanwezig maar daar is Orange nog mee bezig.
We geven bij elke bug een melding door aan Orange en krijgen hier feedback over dus komt in orde.
Veel plezier met de nieuwe! 🙂
Excellent, @Nathaliemampaey Je bent eindelijk van de miserie af
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |