Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-03-19 08h36
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Al enkele weken dat mijn decorder vast loopt (3a4 keer per week) nu sinds maandag totaal niets meer met de klantendienst gebeld dossier aangemaakt “de achterdienst “gaat contact onderzoeken en contact opnemen gisteren na 24u terug gebeld met klantendienst die zei me terug hetzelfde met als excuus sorry mevrouw maar we groeien enorm en dan kan het wat langer duren 🧐🧐🧐 nu dag 3 en nog steeds geen tv als ook geen telefoon van de “achterdienst “ pfffff
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Veerle67 ik heb ook al eens een dossier laten maken en toen werd er gezegd dat ze mij ook gingen contacteren. Binnen de vijf werkdagen ben ik ook effectief gecontacteerd geweest. Dus zelf denk ik dan ook dat het binnen die vijf werk dagen gaat zijn. Maar natuurlijk fijn is anders he want dat is totaal niet fijn om zonder diensten te zitten. Het enige wat ik u kan aanraden is om meermaals te bellen en ook eventueel via het internet via messenger van facebook te sturen of twitter. Daar antwoorden ze vrij snel , is mijn ervaring , en zijn er heel vriendelijk.
Zelfde voorgehad 3 weken zonder tv