annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Digibox valt uit

Topic gestart op: 11-09-24 09h00

Antwoorden: 5 antwoorden

benoit_neyt
Aspirant verkenner

Digibox valt uit

Ik vraag me af of ze bij Orange er om doen of niet.....

Ik verduidelijk zelf ben ik electrotechnieker en onze digibox valt soms volledig uit lampjes gaan uit dus alsof je hem uit de stekker trekt dan duurd het soms 10min tegen dat deze terug opstart. De externe voeding is het niet dit heb ik al getest door met een idem voeding deze aan te sluiten. 

Nu bel ik reeds 2 maal naar orange eerste maal was er een algemene storing en konden ze niks doen. Alsof een voeding die wegvalt algemeen kan zijn.....

Dan bel je terug overdag omdat ik nu eenmaal werk overdag en moeten ze het 1 en ander overlopen voor ze een technieker sturen?? 

Dus in de avond terug bellen 3de maal. 

En als de technieker komt en de digibox valt dan niet uit moet je de interventie betalen...

Hoe absurd ik zal vragen of de technieker met mij op de bank 4uurtjes televisie komt kijken...

Man man goed bezig orange

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
benoit_neyt
Aspirant verkenner

Klopt het is een digicorder. 

Maar het probleem doet zich niet altijd voor. Maar is wel zeer vervelend als het zich voor doet.

Zoals eerder gezegd kan ik toch moeilijk zeggen tegen de technieker blijft hier even 4uur of meer tot hij weer zijn kuren heeft.

En omruilen zoals eerder gezegd graag maar ik betaal niet voor een omruil voor mijn part gewoon terug dezelfde digicorder die wel blijft werken 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@benoit_neyt 

Zou dit gewoon vragen om hem om te ruilen een nee heb je en een ja kan je krijgen. Een omruiling lijkt mij gratis te zijn daar zal geen betaling aan zitten vermoed ik. Maar ik heb nog nooit een decoder of iets moeten omruilen dus ik kan daar niet geheel van mee spreken. Dus dat beste is eens navragen. 

Via messenger als je daar stuurt duurt wel even voor ze antwoorden die ervaring heb ik wel dus daar moet je wel ff geduld bij hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@benoit_neyt  een goedemorgen,

misschien tijd om hem in ter ruilen? Je kan dit topic eens gaan lezen als je wil.

https://community.orange.be/t5/Tv/Problemen-met-decoder/m-p/165818

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
benoit_neyt
Aspirant verkenner

Inruilen graag maar ga niet betalen voor iets waar ik reeds maandelijks uitgebreid voor betaal.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen