annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Digitale tv : opnames

Topic gestart op: 28-10-20 18h47

Antwoorden: 5 antwoorden

Inge96
Gewaardeerd verkenner

Digitale tv : opnames

Een vraagje.

weet iemand hoe het komt dat er naast de opnames een kruis staat, dus dat het niet is opgenomen terwijl er wel nog vrije ruimte is?

Het ligt er ook niet aan dat ik meerdere programmas tegelijk opneem..

 

Alvast bedankt😊

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Luvlektrik
Ervaren verkenner

Hallo, zou het kunnen dat je meer dan 2 programma's aan het opnemen was? Bij ons is het maximum twee.. Ook als je verbinding is weggevallen kan het voor conflicten zorgen. 

Inge96
Gewaardeerd verkenner

Verbinding valt hier inderdaad wel vaak uit, maar is vooral de wifi, weet niet of dit dan oets doet met de digitale tv?

0 pluimen
Luvlektrik
Ervaren verkenner

@Inge96 Ik zou sowieso de optie powerlines eens bekijken als je verbinding binnenshuis slecht is. Je kan dan via het stopcontact je decoder verbinden met een vaste kabel (ethernet) en zo ook je wifi-snelheid een boostje geven doordat minder apparaten wifi gebruiken. Ikzelf gebruik beneden 1 powerline en boven 2  om zo perfect en snel signaal te hebben over mijn hele woning. Dit kan jouw probleem ook oplossen. Groetjes

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Inge96  als je decoder met de modem verbonden is draadloos en je verbinding van de wifi valt uit of weg dan zal je decoder dus geen internet verbinding meer hebben. Dab kan je dus geen opname doen. Moest je decoder met een kabel aan de modem verbonden zijn en je modem valt niet uit dan is er geen probleem. Moest de modem uitvallen op welke manier dan ook dan heb je zo ie zo dat zelfde probleem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen