Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-20 17h17
Antwoorden: 13 antwoorden
Ik ben het beu
Laatste maanden regelmatig wifi die wegviel
Extra decoder teruggestuurd, maar nog op factuur....paar keer moeten bellen....ene zegt het ene maar gebeurt dan niet.... opnieuw bellen dan weer
Sinds zondag geen tv opeens. Zenders geven D101 gecodeerd. Gebeld smorgens na 15 min nog steeds geen contact....na bericht ook niet terugbellen. Savonds teruggebeld...vriendelijke kerel aan de lijn ....we geven het door en laten u morgen terugbellen.
Dag erna niets gehoord, bel net terug en zegt die ...ze hebben tot 5 dagen om u terug te bellen en vraag me af hoe het zit met de kosten, want kan wel blijven betalen
Oh dan moet u bij die dienst zijn.....maaaaaaarr 'die dienst' ik bel toch met Orange....met technisch probleem...ik ben het beu met diee nest zulle
Altijd maar wachten, niemand kunnen bereiken of geen oplossing bieden....
Die legt gewoon af ggggrrrrrrr
Vandaag dus maar zelf teruggebeld en Messenger.... Same **bleep**
Ze gingen me normaal binnen 5 dagen (vorige week) terugbellen en oplossen ...
Nu gaan ze misschien volgende week terugbellen
Jaaaaaa hallo !
IS HIER OOK IEMAND VAN ORANGE ???
hoe gaat de opzegprocedure, want het is genoeg geweest
der wordt just niks opgelost !!!!
altijd maar zelf bellen.....en in de wacht en weer iemand anders en weer in de wacht....
blijvend in de wacht
AL BIJNA 4 MAAND ZONDER TV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@BN hoe vervelend het ook is maar hier is geen klantendienst. Als je aan de telefoon niet geholpen kan worden is het misschien beter dat je een berichtje doet via Facebook Messenger of Twitter. Hopelijk kunnen die je verder helpen , hier is helaas niemand van Orange zelf die dit leest.
Ik wil nen degelijke fatsoenlijke mens van Orange die het nu echt gaat oplossen !!!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |