annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Disney+

Topic gestart op: 04-09-20 09h27

Antwoorden: 5 antwoorden

Svekke3
Aspirant verkenner

Disney+

OPGELOST

Beste,

 

Momenteel zijn wij klant bij Proximus voor TV/internet, en bij Orange voor mobiele telefonie (uitgezonderd mijn werk-gsm). We denken er dus aan om eventueel voor Orange te kiezen.

 

Nu hebben wij echter Disney+ al ge-preordered. Bij Proximus hebben ze blijkbaar een app (of die komt er toch volgende week) zodat je Disney+ rechtstreeks vanop je decoder kan starten, net zoals de Netflix app. Ik vroeg me af of dit bij Orange ook het geval is? Want dat is natuurlijk wel een voorwaarde voor een eventuele switch.

 

Alvast hartelijk dank om dit even na te gaan 🙂 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jeroewn
Leidende verkenner

Beste mensen,

Disney+ is geen zender en kan dus niet ontvangen worden op de decoder. Het is een streamingservice die je kan ontvangen via een speciale app. Bij Orange zijn geen plannen om zo een app op een decoder te installeren.

Het beste werk je via een chromecast of apple TV om Disney+ op je tv te krijgen. Een optie kan eventueel zijn om eens te kijken op je tv zelf (als je een smart tv hebt).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Jeroewn
Leidende verkenner

Beste mensen,

Disney+ is geen zender en kan dus niet ontvangen worden op de decoder. Het is een streamingservice die je kan ontvangen via een speciale app. Bij Orange zijn geen plannen om zo een app op een decoder te installeren.

Het beste werk je via een chromecast of apple TV om Disney+ op je tv te krijgen. Een optie kan eventueel zijn om eens te kijken op je tv zelf (als je een smart tv hebt).

Svekke3
Aspirant verkenner

OK bedankt voor de info 🙂 Ik dacht dat hier misschien ook Orange-medewerkers bij zaten, vandaar de technische vraag 🙂 

 

Dus spijtig genoeg zal Orange en Disney plus dus niet samengaan zonder chromecast. Bedankt voor het antwoord!

 

0 pluimen
stravarius
Veteraan verkenner

Ik denk dat men eerder hier een nieuwe zender zou toevoegen, dan zo iets. Om dat het hier al goedkoop is. maar als ik verneem dat die problemen met dat voetbal bij Telenet opgelost zijn, ben ik hier weg. En ga ik terug naar Telenet vanaf die nieuwe groene decoders in omloop zijn.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Svekke3 

https://www.orange.be/sites/b2c/files/chaines-orange-pdf/ch_list_tlnvl_nl.pdf

Hier kun je de zenders zien. Zenders 54 en 55 zien er Disney uit.  Je kan die ook op je smartphone bezien ( er staat app naast)

En gelijk waar je bent kun je ook opnames programmeren, tv gids bezien en TV kijken via de TV app van Orange.

Merk op dat je een opname niet op je smartphone kunt bekijken ( enkel live TV kijken)

ps - we zijn hier allemaal klanten

Leden met de meeste pluimen