Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-10-18 16h28
Antwoorden: 53 antwoorden
Hello,
Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update:
Aarzel niet om feedback te geven !
Thomas
Ik ben trouwens erg blij voor u dat alles goed werkt. Helaas bij niet. Ik zeg enkel wat ik ervaar.
Enkele minuten geleden belde ik met mijn smartphone naar het vast toestel thuis en de lijn was onbereikbaar. Even naar gsm gebeld van iemand die thuis was en gevraagd ofode lijn bezet was wat niet het geval was. Dit bedoel ik nu dat er elke dag wel iets is dat niet werkt bij Orange. Vraag mij af of u het zou tollereren dat u auto af en toe start en regelmatig eens onderweg er mee ophield. Dat de garage u zou zeggen van hem te resetten en na enkele minuten terug te proberen te rijden.
Om de simpele reden dat als ik betaal voor een product of dienst ik mag verwachten dat deze ook werkt.
Ik vond de menu tijdens het zappen voordien wel handiger, dan zag je meteen wat er nu afspeelt en welke gaat komen. Kan je dit niet terugzetten? Misschien de keuze bij de klant maken dan.
Daar kan ik nu sijtig niet over mee spreken om dat ik zo als ik al zei geen klant meer ben. Vroeger wel en had er ook geen problemen, zou dus direct terug komen als die zender er bij kwam want dan zal je meteen ook zien dat er zeer veel klanten van Telenet en misschien Proximus naar hier komen voor het prijs verschil. Enkel voor de soaps mooi en meedogeloos en de dingen des levens te kunnen volgen. Maar op IP TV is deze zender niet te vinden.