Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
a148146
Leidende verkenner

Re: Een mooi nieuw menu op je tv !

Waarom zit jij dan hier als je dat zo goed weet. Dan zal je ook wel weten dat het veel duurder is en bijlange geen 70 zenders hebt in je basispakket. ik heb 150 zenders en was vorige maand 132€ kwijt,  binnenkort komt Eclips tv naar hier en nieem ik hier een abonnement terug zoals vele duizenden. Voetbal en play heb ik gisteren al buiten gegooid; want heb nu IP TV gekocht dat ze morgrn of overmorgen leveren. 200000 films 0 euro en 1000000 muziek zenders/genres/shows/etc

0 pluimen
raskit
Ervaren verkenner

Ik vind het wel heel vervelend dat je nu niet meer naar de opnames of tv-gids kan gaan terwijl een opname gepauzeerd is, dan begint het programma gewoon terug te spelen...

0 pluimen
Parshift
Ervaren verkenner

Dat vind ik ook heel vervelend, mag bij een volgende update zeker verholpen worden

0 pluimen
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Vandaag is bij mij een nieuwe update uitgerold op de decoder (grafische schil 30-10-2018). Ik zie geen veranderingen, maar misschien is dit een bugfix release.

0 pluimen
Lucwaterlot
Gewaardeerd verkenner

Méér dan top ! Vind het persoonlijk veel duidelijker 🙂

a148146
Leidende verkenner

@Lucwaterlot  schreef:

Méér dan top ! Vind het persoonlijk veel duidelijker 🙂

Ik ben voorlopig van Telenet maar naar proximus gegaan tot ze die zender  Eclips TV er bij zetten. Ik heb hen tijd genoeg gegeven, maar blijf niet wachten en meer dan 135€ uitgeven.

0 pluimen
Chiquita
Leidende verkenner

@a148146 Denk dat daar al andere topics genoeg over zijn.
Heeft niets met een nieuwe interface te maken...

Highlighted
a148146
Leidende verkenner

@Chiquita  schreef:

@a148146 Denk dat daar al andere topics genoeg over zijn.
Heeft niets met een nieuwe interface te maken...

Dat weet ik best maar het is ook niet mijn eerste bericht dat van zijn plaats verdwijnt en dan ergens anders opduikt? Dus ik heb dat hier niet gezet en je zal er mischien nog wel één tegen komen. Het is natuurlijk hoe je het wil hier staan er mischien sommige verkeerd maar bij Proximus verwijderde men ze ze als er nog maar iets werd geschreven over een andere operator? Dus geef mij maar deze methode.

0 pluimen
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Er is weer een update van de decoder. De verbetering hebben vooral te maken met het sneller zappen. Behalve een bericht op mijn decocer heb ik er nog niets officieels over gelezen.

0 pluimen
Chiquita
Leidende verkenner

Is deze update al uitgerold?
Hoe is dit te controleren?

@Totem  ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen