Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Orange-expert
Orange-expert

Een mooi nieuw menu op je tv !

Hello,

Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update:

  • Een nieuw tv-menu: modern design, eenvoudige schermen en vlot navigeren
  • Een verbeterde tv-gids: 8 kanalen in je zenderoverzicht (ipv 6) en je kan sneller navigeren
  • Je kan het programma dat je bekijkt onderaan in je tv-gids en opnamelijst zien

Aarzel niet om feedback te geven !

Thomas

New_UI_NL.jpg

 

 

 

Labels (1)
53 ANTWOORDEN 53
Highlighted
Veteraan verkenner

dan heb jij heel veel geluk. Ik ken 9 gezinnen met in totaal 14 decoders en 13 lopen iedere maand een paar keer vast. muv 1 iemand die te hoogste 2 uur per week tv kijkt en decoder nooit aanstaat en nooit niks opneemt.

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Welke hardware ID? 2.8.0 had veel van die problemen en vervangen ze onmiddellijk als ge even belt

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

ook jij hebt dan geluk aangezien iedereen problemen heeft met die decoders, is het gewoon omdat het slechte decoders zijn ! Mijn schoonzus krijgt enkel nieuwe stroomkabels waar ze ondertussen een winkel kan mee houden. we zijn nu met ongeveer 7 van de 9 die terug naar telenet gaan.

0 pluimen
Highlighted
Aspirant genezer

Discussie over vastgelopen decoders kan je beter in de daarvoor aangewezen topic doen.

 

 

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Het huidige menu is voor ons zeker oké, het nieuwe ziet er netjes uit.

Voor ons persoonlijk zou het handiger zijn om te kunnen kiezen of de opnames aflopend of oplopend gesorteerd worden op datum. Nu kan men wel kiezen op datum of op zender enz, maar aflopend/oplopend is niet mogelijk. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende verkenner


@proximusboyke  schreef:

ook jij hebt dan geluk aangezien iedereen problemen heeft met die decoders, is het gewoon omdat het slechte decoders zijn ! Mijn schoonzus krijgt enkel nieuwe stroomkabels waar ze ondertussen een winkel kan mee houden. we zijn nu met ongeveer 7 van de 9 die terug naar telenet gaan.


Eén keer vriendelijk gebeld. Onmiddelijk voorstel tot nieuwe decoder.
Twee dagen later nieuwe decoder ontvangen (omdat ikzelf de dag later niet thuis kon zijn). Nooit meer problemen gehad.

Prima service !

Highlighted
Aspirant genezer

Heeft iemand eigenlijk al deze update gekregen ?

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Nee nog niks gezien.

0 pluimen
Highlighted
Leidende verkenner

Nope.
Maar het is nog niet november ook niet 🙂

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

De inzet loopt geleidelijk TOT november.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen