Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-25 23h09
Antwoorden: 11 antwoorden
Sinds begin december (!) enkel maar Canvas en VRT beschikbaar om te kijken. Alle andere zenders geven een zwart beeld. Als bv. VTM aan staat (met zwart beeld) en je gaat naar de gids waar de apps opstaan dan heb je wel het geluid op de achtergrond van VTM maar van zodra je naar het beeld terugkeert is het beeld bevroren. Via de helpdesk vernam ik dat ik me kon behelpen via ‘Naar zenders zoeken’ en de box terug op te starten. Maar na 1 of 2 dagen terug hetzelfde fenomeen. Uiteindelijk een goede week kwam Orange een nieuwe tvbox installeren. Maar enkele dagen later hetzelfde probleem! Ondertussen al meer dan een maand ver en nu werkt ook de tussenstap met ‘Naar zenders zoeken’ niet meer en heb dus enkel nog VRT en Canvas… Volgens de experts moet ik wachten tot op het scherm de melding van een update verschijnt.
Bij mij is het ook hetzelfde probleem, ze zeggen dat er een storing is en daarmee opgelost. Heeft er iemand al een oplossing?
Dag Peter
Neen sorry en ik heb ondertussen ook de overstap aangevraagd. In het verleden voor Orange gekozen ook omdat het Italiaans, Spaans, Duits en later ook Frans voetbal te volgen was maar ook dit is verdwenen. Nu meer dan een maand wachten op een oplossing vond ik er toch wat over. Altijd tevreden geweest anders maar ik haal geen voordeel bij de een of andere verdeler. “Ja meneer, er zijn nog 200 klachten en onze experts zoeken naar een oplossing.” Met alle respect en begrip maar ergens moet je eens knopen doorhakken.
Dag Aromatt,
Mag ik vragen welke provider je nu gekozen hebt voor je tv?
Ja hoor, ik heb One (Telenet) en Pickx (Proximus) naast elkaar gelegd. Aangezien ik ervaring heb met Telenet, en ook via het werk en vrienden heb ik de stap gezet. En heel groot verschil met Pickx vond ik niet buiten de downloadsnelheid die daar lager ligt bij. En ook de promoties liggen in dezelfde lijn momenteel, alhoewel mijn keuze daar niet van afhangt.