Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-25 23h09
Antwoorden: 7 antwoorden
Sinds begin december (!) enkel maar Canvas en VRT beschikbaar om te kijken. Alle andere zenders geven een zwart beeld. Als bv. VTM aan staat (met zwart beeld) en je gaat naar de gids waar de apps opstaan dan heb je wel het geluid op de achtergrond van VTM maar van zodra je naar het beeld terugkeert is het beeld bevroren. Via de helpdesk vernam ik dat ik me kon behelpen via ‘Naar zenders zoeken’ en de box terug op te starten. Maar na 1 of 2 dagen terug hetzelfde fenomeen. Uiteindelijk een goede week kwam Orange een nieuwe tvbox installeren. Maar enkele dagen later hetzelfde probleem! Ondertussen al meer dan een maand ver en nu werkt ook de tussenstap met ‘Naar zenders zoeken’ niet meer en heb dus enkel nog VRT en Canvas… Volgens de experts moet ik wachten tot op het scherm de melding van een update verschijnt.
@Aromatt een goedemorgen,
en als je eens alle stekkers uit de uren haalt?
Je modem, router, tv en tvbox.
Wacht een 5 minuten en steek dan alles terug in,
Geef hem de tijd om alles terug in te laden.
Succes.
Goeiemorgen Josette
Bedankt voor jouw antwoord maar sinds begin december zijn er zijn ondertussen al meer technische ingrepen uitgevoerd dan de stekkers in- en uitpluggen:
Alvast een fijne dag verder.
Een nieuwe tvbox werd reeds geïnstalleerd halfweg december. Ik ben momenteel aan het uitkijken naar andere operatoren.