Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-18 08h39
Dag allemaal !
Vandaag nieuwe Tip & Trick voor onze Love-klanten
Je ontvangt de foutmelding “gecodeerde zender” ? Hieronder een lijst met enkel tests die je kan uitvoeren vooraleer je onze technische dienst belt :
Heb je toegang tot ‘niet-gecodeerde’ zenders ? Bijvoorbeeld “Eén HD” (standaard nummer 2 of 102).
Als je niet zeker bent van het netwerk waarop je zit, probeer dan de niet-gecodeerde zenders
Je ziet geen enkele zender (foutmelding). Probeer de decoder elektrisch te herstarten. Als het probleem zich blijft voordoen en je krijgt een foutmelding “gecodeerde zender” op alle zenders, neem dan contact op met de technische dienst.
Je ziet de niet-gecodeerde zenders, maar niet de andere (foutmelding). Als je de decoder hebt uitgeschakeld tijdens de periode dat de tv-rechten werden vernieuwd (tussen het einde en het begin van de volgende maand) en het is de eerste keer dat je hem deze maand aanzet, wacht dan een paar minuten (max. 15 minuten) zodat je tv-decoder je tv-rechten die op de kabel worden uitgezonden kan registreren.
Is het een lokale zender? Zo ja, en het is een zender die aanwezig en zichtbaar zou moeten zijn, bel dan naar nummer 5000. Dan is er een probleem met de activering van de lokale zender.
Fijne woensdag !
Céline