annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zenders verdwenen

Topic gestart op: 15-07-23 23h22

Antwoorden: 10 antwoorden

Marcuswelby1964
Ervaren verkenner

Zenders verdwenen

OPGELOST

Orange TV Box

ik heb regelmatig voor dat alle zenders verdwenen zijn en dat ik de zenders terug moet scannen in de instellingen , na het scannen zijn de zenders terug maar een paar dagen later zijn ze weer weg 

Weet er iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Bellen naar de klantendienst wanneer de zenders opnieuw verdwenen zijn. Dossier laten opmaken, dossiernummer ergens opschrijven.
Bij de volgende keer opnieuw bellen, probleem uitleggen, dossiernummer van de vorige keer doorgeven en vragen voor nieuwe tv box... Kan niet de bedoeling zijn dat je om de zoveel dagen je zenders opnieuw moet gaan instellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Yagoda
Ervaren verkenner

Raar, zelf nog nooit voorgehad...  En ik ken redelijk wat vrienden, familie en collega's die ik ook Orange hebben en ook van hun nog nooit iets gehoord hierover...

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik zou de klanten dienst contacteren, zodat er een dossier kan door gestuurd worden naar de Back-Office

0 pluimen
Marcuswelby1964
Ervaren verkenner

Ga ik doen , maar nog even afwachten , zal bellen op het moment dat ik het terug voorheb !

Frauke83
Veteraan verkenner

Heb hier al dikwijls zulke problemen gelezen op het forum. Kan toch niet de bedoeling zijn dat je telkens moet rebooten en alles herinstellen en dat dikwijls. Bij Telenet overkomt me dit niet. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen